×

دوره رباتیک در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)

دوره رباتیک در تبریز فرصت طلایی برای فرزند شما! آیا شما دوست دارید که فرزندتان در دنیایی پر از تکنولوژی و نوآوری رشد کند؟ آیا می‌خواهید او با مفاهیم علمی و مهارت‌های زندگی متعددی که به او در آینده کمک خواهند کرد، آشنا شود؟ اگر پاسخ شما بله است، آموزشگاه آپادانا با افتخار به معرفی دوره‌ی رباتیک برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

دوره‌ی رباتیک در آموزشگاه آپادانا فرصتی منحصربه‌فرد برای کودکان و نوجوانان است تا به یک دنیای تخیلی از ربات‌ها و هوش مصنوعی وارد شوند. این دوره طراحی شده است تا به طرز سرگرم‌کننده‌ای مفاهیم علمی مهم را به دانش‌آموزان بیاموزد و به آن‌ها این امکان را بدهد تا با استفاده از تکنولوژی، مسائل را به صورت خلاقانه و هوشمندانه حل کنند.

در دوره رباتیک در تبریز، کودکان و نوجوانان با مفاهیم پایه‌ی رباتیک آشنا می‌شوند و مهارت‌های مهمی مانند برنامه‌نویسی، ارتباطات بین ربات و کامپیوتر، ساخت و تعمیر ربات‌ها، و حل مسائل با استفاده از ربات‌ها را فرا می‌گیرند. همچنین، آن‌ها در این دوره به تیم‌بازی و همکاری در گروه علاقه‌مند می‌شوند و مهارت‌های ارتباطی و رهبری خود را تقویت می‌کنند.

دوره رباتیک در تبریز

دوره‌ی رباتیک برای کودکان در تبریز

دوره رباتیک در تبریز برای کودکان و نوجوانان یک فرصت بی‌نظیر برای کشف دنیای هیجان‌انگیز رباتیک و یادگیری مهارت‌های فناوری آینده است. در این دوره، فرزند شما به یک ماجراجویی هوشمندانه و خلاقانه در دنیای رباتیک دعوت می‌شود.

دوره رباتیک در تبریز در آموزشگاه آپادانا، برگزار می‌شود و تیم مجرب و متخصص آموزشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته، به کودکان و نوجوانان امکان می‌دهد تا به یک دنیای پر از ابتکار، همکاری و مهارت‌های رباتیکی علاقه‌مند شوند.در این دوره، فرزند شما با مفاهیم پایه‌ی رباتیک آشنا می‌شود و به صورت عملی مهارت‌های مورد نیاز را یاد می‌گیرد. آموزش برنامه‌نویسی ربات‌ها، ساخت و تعمیر آن‌ها، ارتباطات بین ربات و کامپیوتر، و حل مسائل با استفاده از ربات‌ها از جمله مباحثی است که در این دوره تدریس می‌شود.

دوره‌ی رباتیک آپادانا تازه‌ترین تکنیک‌ها و روش‌های آموزشی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این دوره نه تنها مهارت‌های تکنیکی را به فرزند شما آموزش می‌دهد، بلکه همچنین از طریق فعالیت‌های گروهی و تیمی، مهارت‌های ارتباطی، رهبری و حل مسئله را تقویت می‌کند.

دوره رباتیک در تبریز

مهارت‌های رهبری و همکاری در دوره‌ی رباتیک

دوره رباتیک در تبریز، یک دوره آموزشی جامع است که به شرکت‌کنندگان آموزش مفاهیم و مبانی رباتیک و کدنویسی در محیط‌های مختلف را می‌دهد. در این دوره، شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه مانند الکترونیک، سیستم‌های کنترل، حسگرها، عملگرها، کنترل حرکتی و برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند و با استفاده از آنها، قادر به ساخت ربات‌های پیچیده و کاربردی خواهند بود. همچنین، در این دوره، روش‌های طراحی، تولید، ساخت و تست ربات‌های صنعتی و خانگی به شرح جزئیات آموزش داده می‌شود.

رباتیک یا رباتیکا یک رشته فناوری است که به طراحی، ساخت، عملیات و کنترل ربات‌ها اشاره دارد. ربات‌ها می‌توانند در بسیاری از حوزه‌ها از جمله صنعت، پزشکی، خدمات رسانی، تحقیقات علمی و … استفاده شوند. آموزش رباتیک، افراد را قادر می‌سازد که با استفاده از مهارت‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک، برنامه نویسی و …، قادر به طراحی، ساخت و برنامه ریزی ربات‌های مختلف باشند.

آموزشگاه آپادانا در تبریز

تاثیر آموزش رباتیک برای کودکان در تبریز

دوره رباتیک در تبریز چندین تأثیر مثبت دارد. این آموزش می‌تواند به کودکان کمک کند:

۱. توانایی‌های مهندسی خود را ارتقا دهند و با استفاده از اصول مهندسی، چالش‌های پیچیده را برای حل کردن دشواری‌های مکانیکی، برنامه نویسی، الکترونیکی و غیره پذیرند.

۲. برای دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به موضوعات STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) هستند، به شدت مفید است و می‌تواند ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس در آن‌ها.

۳. به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حل مسئله، همکاری، خلاقیت و ارتباطات را تقویت کنند.

۴. ترکیبی از مباحث الکترونیک، کامپیوتر و مهندسی مکانیکی می‌باشد که کودکان را در یادگیری مباحث متنوعی کمک می‌کند.

۵. این آموزش به کودکان کمک می‌کند تا با تکنولوژی‌های جدید و روش‌های نوین آشنا شوند و برای آینده خود آماده شوند.

۶. در پایان، یادگیری رباتیک می‌تواند برای کودکان یک تجربه بسیار هیجان‌انگیز باشد و امکان پذیری موفقیت در حوزه‌های مختلف را برای آن‌ها فراهم کند.

دوره رباتیک در تبریز

دوره های رباتیک به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های رباتیک با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل  ساخت ربات فوتبالیست ،  ربات مسیریاب ، ربات برنامه پذیر، ربات تعقیب خط و … به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره رباتیک در تبریز)

دوره رباتیک

ربات و علم رباتیک چیست؟

به هر ماشینی که به طور خودکار کار می کند و می تواند جایزینی برای کارهای مختلف انسان شود ربات (robot)گفته میشود.در حالی که ممکن است کلا از نظر ظاهری نیز این ربات ها شبیه انسان نباشند و جایگزینی برای خطوط تولید، کارمند ادارات و … شود.ربات ها قابل برنامه ریزی هستند و توسط انسان میتوانند با کمک رایانه ها یا کامپیوتر ها از انجام کار های ساده یا پیچیده برای این ربات ها تنظیم شود.
رشته های درگیر در ساخت ربات و علم رباتیک را می توان مهندسی مکانیک ، ربرق و الکترونیک و رباتیک دانست که در این بین رشته ی مهندسی رباتیک است که به صورت مستقیم با طراحی،ساخت و … این ربات ها سروکار مستقیمی دارد.

دوره رباتیک در تبریز

بهترین آموزشگاه تخصصی یادگیری رباتیک در تبریز

آموزشگاه آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه‌های رباتیک در شهر تبریز است. این آموزشگاه با بکارگیری اساتید مجرب و استفاده از تجهیزات پیشرفته، دوره‌های آموزشی متنوعی در حوزه رباتیک ارائه می‌دهد. این دوره‌ها شامل آموزش اصول پایه رباتیک، برنامه‌نویسی ربات‌ها، طراحی و ساخت قطعات مکانیکی، کار با میکروکنترلرها و سیستم‌های الکترونیکی و دوره‌های تخصصی مانند طراحی ربات‌های هوشمند و مسابقات رباتیک می‌باشند.

همچنین، با توجه به رشد روزافزون صنعت رباتیک و نیاز رو به افزایش بازار کار در این حوزه، این آموزشگاه به کارآموزان خود فرصت‌های شغلی نیز ارائه می‌دهد. به همین دلیل، آموزشگاه آپادانا یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای دوره آموزش رباتیک در تبریز است(دوره رباتیک در تبریز).

آیا من می توانم در دوره رباتیک حرفه ای شوم

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و برنامه‌ریزی – هزینه‌یابی و مدیریت اجرای عملیات  رباتیک در هر پلنت و پروژه‌ای را عهده‌دار گردید.(دوره رباتیک در تبریز)

دوره رباتیک در تبریز

مخاطبین دوره رباتیک در تبریز چه کسانی هستند

گر علاقه‌مند به دنیای رباتیک هستید یا دارای کودکان و نوجوانانی در رده سنی 8 تا 18 سال هستید، شما می‌توانید در دوره رباتیک در تبریز شرکت کنید. این دوره با هدف ارائه آموزش‌های جذاب و عملی در زمینه رباتیک برای علاقه‌مندان به این حوزه در آموزشگاه آپادانا برگزار می‌شود.

دوره های رباتیک برای دانشجویان و بزرگسالان
پیشروبات برای گروه سنی بزرگسال و به ویژه دانشجویان، انواع کلاس های پیشرفته رباتیک و هوش مصنوعی را به صورت دوره ای برگزار می‌نماید. از جمله این دوره ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
– دوره آموزش تخصصی مکانیزم ها
– دوره آموزش رباتیک به کمک بردهای آردوینو
– دوره آموزشی و کاربردی ROS سیستم عامل مخصوص ربات‌ها
– دوره آموزش ربات های انسان نما

دوره رباتیک در تبریز

کلاس رباتیک از چه سنی مناسب است؟

کلاس های رباتیک از سن 6 یا 7 سال تا 18 سال برگزار می شود.البته محدودیت سنی برای افراد بیشتر از 18 سال وجود ندارد.اما برای سنین 6 الی 9 سال باید این آموزش با دقت بیشتری انجام شود تا کودک با انجام بازی های ساده و مونتاژ چند ماژول آماده ساده با یک ربات جذاب با قابلیت تولید صدا نور و حرکت برسد و کودک شما را به رباتیک علاقمند سازد. استفاده از مباحث خشک و کسل کننده و بسیار علمی در این رده سنی باعث کاهش علاقه کودک به این مبحث شیرین خواهد شد لذا در آموزشگاه رباتیک آپادانا در تبریز ما با مدرسین آموزش دیده کودک شما را به این موضوع علاقمند می نماییم.

کلاس های خلاقیت کودکان در تبریز

رشد حس کنجکاوی و خلاقیت در کودکان با شرکت در دوره های رباتیک و دوره های برنامه نویسی کودکان در آموزشگاه آپادانا تبریز میسر بوده و ما با اساتید کارآزموده استعداد های نهان کودک شما را کشف کرده و به صورت کارنامه به والدین تحویل می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

قیمت کلاس رباتیک در تبریز

قیمت کلاس های رباتیک در تبریز با توجه به سن کودک و سطح درخواستی متغییر می باشد کلاس های رباتیک آموزشگاه آپادانا در تبریز در 3 ترم و 6 دوره برگزار می شود که شهریه متوسط این دوره ها حدودا 1.5 میلیون تومان هست.

از عوامل دیگر موثر در این هزینه، دروس ارائه شده در کلاس، میزان ساعات آموزش و سطح علمی اساتید کلاس ها می باشند. همان گونه که گفته شد این کلاس ها نیاز به تهیه لوازم دارد. تهیه این ابزار ها نیز مستلزم پرداخت هزینه است. به همین دلیل بعضی از افراد، به اشتباه به دنبال دوره هایی هستند که کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

ثبت نام کلاس رباتیک در تبریز

جهت ثبت نام در دوره های رباتیک در تبریز می توانید به صورت حضوری به یکی از شعب آموزشگاه آپادانا مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی با شماره چهار رقمی این مجموعه به شماره 4164-041 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بهترین کلاس رباتیک در تبریز

کلاس آموزش رباتیک دارای مزایای بسیاری برای کودکان است. یک مزیت بزرگ آن، این است که کودکان یک مهارت جدید یاد می گیرند و می توانند دانش خود را ارتقا دهند. طراحی و ساخت ربات ها به شکل گروهی انجام می شود، به همچنین دلیل معمولا کلاس های رباتیک به صورت چند نفره برگزار می شوند. این ویژگی مثبت، سبب می شود که توجه و مهارت های کار تیمی کودکان افزایش می یابد.

آموزشگاه رباتیک کودکان تبریز

یک آموزشگاه رباتیک مناسب کودکان، کجاست؟ برای آموزشگاه رباتیک کودکان تبریز باید ویژگی های مختلفی را مد نظر قرار دهید. موارد زیر چند ویژگی مهم این آموزشگاه ها را بیان می کنند که پیش از مراجعه به آن ها می بایست رعایت شوند:

  • داشتن مدیریت کارآمد
  • برخورداری از اساتید با سابقه
  • داشتن مجوز های لازم
  • توانایی کشف استعداد
  • استفاده از روش های آموزشی به روز
  • اعطای مدارک معتبر
  • پشتیبانی از کودکان پس از پایان دوره
  • برخورداری از مشاوران مجرب
  • داشتن تجهیزات مورد نیاز
  • ایجاد رقابت در فضای آموزشی سالم

آموزشگاه آپادانا در تبریز

فرصت های شغلی دوره های رباتیک

دوران داستان های علمی تخیلی ناب برای ربات های زمین و فضا گذشته است. گزینه های زیادی برای مسیر های شغلی در زمینه رباتیک صنعتی وجود دارد. از برنامه نویسی و مهندسی ربات انسان نما گرفته تا ساخت و ساز، استقرار، مراقبت های بهداشتی، مدیریت خودکار و نگهداری. بیش از هزاران موقعیت شغلی با عناوین متخصص رباتیک، تکنسین رباتیک، مهندس برنامه نویسی رباتیک و مهندس نرم افزار رباتیک وجود داشته و در حال توسعه است.

برخی از کشور های صنعتی مانند آمریکا، آلمان و چین از مناطق پر تقاضا برای مهندسان رباتیک هستند. در حالی که موقعیت های زیادی در عصر جدید و هیجان انگیز توسعه و نوآوری رباتیک وجود دارد، تقاضای زیادی برای متخصصانی وجود دارد که می توانند میلیون ها رباتیک را نگهداری و تعمیر کنند. تقریباً همه موقعیت‌ های شغلی مربوط به ربات و رباتیک به مدارک یا تخصص‌ های پیشرفته در ریاضیات و علوم کامپیوتر نیاز دارند و گذراندن یک دوره آموزش رباتیک و در دست داشتن مدرک فنی و حرفه ای رباتیک می تواند باعث تمایز شما و رقیبان شود.

برخی از مشاغل مربوط به رباتیک عبارتند از مهندس رباتیک، تکنسین الکترومکانیک، مهندس مکانیک، طراح، مهندس نرم افزار و مهندس فروش که به تجارت رباتیک دامن می زند. سایر نقش‌ها، مانند تکنسین هوافضا، طراح رابط کاربری و تکنسین کامپیوتر، سطح بالایی از پیچیدگی و مهارت را می‌ طلبد و جز برخی از پر درآمد ترین مشاغل در جهان هستند.(دوره رباتیک در تبریز)

درآمد و حقوق مهندس رباتیک

اطلاعات و آمار دقیقی از میزان حقوق و دستمزد مهندس رباتیک در بخش دولتی و خصوصی کشور در دسترس نمی باشد.در بخش خصوصی میزان حقوق و درآمد مهندسان رباتیک متفاوت است. در بخش خصوصی عواملی مانند داشتن تجربه و تحصیلات مرتبط، تخصص و مهارت بالا و آشنایی با سیستم ها و نرم افزارهای کامیپوتری، در استخدام افراد و تعیین میزان حقوق و دستمزد آنها بسیار مهم و کلید می باشند.(دوره رباتیک در تبریز)

رباتیکسرفصل های دوره آموزش رباتیک در تبریز

۱) مقدمه‌ای بر رباتیک
۲) المان‌های الکترونیکی و راهنمای استفاده از آن‌ها
۳) المان‌های مکانیکی و راهنمای استفاده از آن‌ها
۴) شبیه‌سازی مدارهای الکترونیکی و طراحی اجزای مکانیکی
۵) برنامه‌نویسی به پایتون یا آردوینو
۶) هوش مصنوعی
۷ )اسمبل ربات
۸)عیب‌یابی و روش‌های عیب‌یابی
(سرفصل دوره رباتیک)

نحوه ثبت نام در دوره های رباتیک

برای ثبت نام در دوره رباتیک در تبریز هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های برنامه نویسی اندروید  اقدام نمایید.(دوره رباتیک در تبریز)

 ویژه بازارکارکاملا عملی ویژه بازارکار و پروژه محور
 تخفیف ویژهویژه دانشجویان
 تماس041-4164
 پشتیبانی آموزشی09361364164
 بروزرسانیتازه ترين سرفصل هاي فني حرفه اي
 نحوه ثبت نام و رزروحضوری – تلفنی – اینترنتی

شرکت در دوره رباتیک چه پیش نیازی دارد؟

با توجه به این که دانش رباتیک به عنوان یک حرفه چند شاخه ای معرفی می شود، برای کسب مهارت حرفه ای و تخصص بالا در این زمینه لازم است بر مباحث تئوری، عملی، ساخت ربات، برنامه نویسی، نگهداری، مونتاژ قطعات و تعمیر آن ها تسلط کاملی داشته باشید. آشنایی با مباحث الکترونیکی، کامپیوتری، برنامه نویسی، مونتاژ قطعات و مهارت های فنی می تواند روند یادگیری شما را تسریع ببخشد.

دوره رباتیک در تبریز در آموزشگاه آپادانا طوری تنظیم شده است که افراد مبتدی و بدون هیچ دانش قبلی در مورد تخصص رباتیک بتوانند در دوره شرکت کرده و در کنار افراد پیشرفته و متخصص مهارت تئوری و عملی را کسب کنند. در ادامه جزئیات این دوره و بخش های مختلفش را یه صورت کامل برای شما توضیح می دهیم تا دید بازی نسبت به آن داشته باشید و تبت نام کنید.

دوره رباتیک در تبریز

شرایط پرداخت هزینه آموزش رباتیک  بصورت قسطی هم دارید

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس آموزش  دوره های رباتیک را پرداخت کنید، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید.

من شهرستان هستم چگونه می توانم در کلاس آموزش رباتیک ثبت نام و شرکت کنم

با هماهنگی آموزشگاه  می توانید در دوره های رباتیک  به صورت مجازی شرکت کنید.(دوره رباتیک در تبریز)

مراحل ثبت نام و صدور گواهینامه آموزش رباتیک در تبریز

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صفحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند.

پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.در صورت قبولی کارآموز از آزمون آنلاین گواهینامه آموزشی معتبر از مراجع ذیصلاح صادر و به آدرس کارآموز ارسال می گردد.

امکان صدور گواهینامه فارسی ، گواهینامه دو زبانه و گواهینامه بین المللی(از مرجع صدور گواهینامه های بین المللی RFTC اسپانیا) برای این دوره مقدور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

دوره رباتیک در تبریز

انواع ربات ها

ربات های پرنده: مانند هواپیما های بی سرنشین مریخ نورد

ربات های تجاری: ربات هایی که فقط برای تفریح خریداری می شوند و می توان از آنها استفاده کرد. نمونه های آن عبارتند از سگ ربات،انواع اسباب بازی ،جاروبرقی ،لباسشویی و..

ربات های امدادگر: پس ازبلایای طبیعی کارهای خطرناکی مانند جستجوی بازماندگان را انجام می دهند.

ربات آموزشی: با هدف تولید نسل بعدی ربات ها برای استفاده در خانه یا کلاس های درس ساخته می شود.

ربات های سرگرمی: مانند ربات های پارک تم دیزنی

ربات های پوشیدنی: مانند ربات های توانبخشی

ربات انسان نما و سرویس دهنده (reem): این ربات می تواند به عنوان راهنما ،منشی و رباتی سرگرم کننده باشد.

ربات پیشرفته ghostswimmer: دستگاه اتوماتیک زیرآبی که برای تقلید شنای کوسه ها یا سایر ماهی های بزرگ در آب طراحی شده است.

رباتroboticants: طراحی این ربات از روی حیوان زنده است و با الهام از مورچه ها بوده و در آینده ای نه چندان دور حشرات رباتیک کوچک را درحال کار خواهید دید.

و….

دوره رباتیک در تبریز

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

میانگین رتبه 4/5 تعداد رای (1 امتیاز)