×

دوره های پوست مو زیبایی در سمنان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی پوست مو زیبایی در سمنان به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش کاربرد تجهیزات زیبایی در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش مراقبت پوست و مو به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

دوره های پوست مو و زیبایی به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های اسکین کر با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش های مراقبت از پوست و مو و کاربری تجهیزات زیبایی و تناسب اندام به صورت عملی آموزش داده می شود (دوره های پوست مو زیبایی در دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

آیا من می توانم مشاور پوست مو زیبایی شوم؟

تمامی افراد علاقمند می توانند بدون داشتن هیچ گونه پیش زمینه کاری وارد این حرفه شده و با ثبت نام در دروه های آموزشی مجتمع آموزشی آپادانا در این حرفه متخصص شده و با کاربری انواع تجهیزات زیبایی و تناسب اندام آشنا شوند.

چرا در دوره های آموزش مراقبت از پوست و مو شرکت کنیم ؟

برای شروع فعالیت در حوزه پوست و مو در گام اول می بایست شما با انواع جنس و بافت پوست و مو و همین طور انواع مشکلات پوستی و مشکلات تهدید کننده سلامت مو و عوامل بروز آن ها و همچنین انواع روش های درمانی آشنا شوید تا بتوانید با روش های اصولی و دانش محور به درمان آن ها بپردازید.

  • معرفی انواع دستگاه ها و تجهیزات حوزه پوست و مو
  • شناخت انواع جنس پوست اعم از پوست چرب ، پوست خشک و …
  • شناخت انواع مشکلات و ضایعات پوستی نظیر لک و آکنه و علل بروز آن ها
  • شناخت انواع مشکلات مو نظیر مو خوره ، ریزش ، شوره و …
  • بررسی پوست از منظر فیزیولوژیک
  • آشنایی با انواع ماسک های ترکیبی درمانی و زیبایی و روش های تهیه آن ها
  • پاکسازی ، جوان سازی ، لایه برداری ، کنترل چربی و روشن کنندگی پوست
  • روش های صحیح ماساژ پوست صورت
  • روش های صحیح لیفت و کشیدن صورت
  • جلوگیری از بروز انواع چین و چروک و افتادگی پوست و ارائه روش های درمانی
  • تأثیر طب سنتی و طب سوزنی در سلامت پوست و مو
  • آبرسانی و اکسیژن رسانی صحیح پوست و مو
  • پیلینگ
  • میکرودرم و روش های اصولی مسدود نمودن انواع منافذ پوستی
  • درمان هر میزان از آفتاب سوختگی های پوست و مو
  • روش های مراقبت از چشم
  • مباحث تغذیه ای پوست و مو و بررسی ویتامین های لازم
  • ویتامینه کردن مو
  • و….

از جمله مواردی هستند که در دوره آموزش مراقبت از پوست و مو به آن ها پرداخته می شود.

فرصت های شغلی دوره های مراقبت از پوست و مو

اهمیت ویژه عموم مردم به حفظ زیبایی پوست و مو و نگرانی آن ها در این مورد ، سبب گردیده امروزه مراکز زیادی تحت عنوان سالن های زیبایی و مراکز مراقبت از پوست و مو در حال فعالیت باشند که  هر کدام از آن ها در طول روز تعداد بسیار زیادی مراجعه کننده دارند. مراجعه کنندگانی که به منظور دریافت خدمات مرتبط با زیبایی پوست و مو و مراقبت از آن ها ، با نوبت های قبلی و طی دوره های تعیین شده ، به این مراکز رفت و آمد دارند(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

همچنین مراکز آموزشی زیادی نیز وجود دارند که با برگزاری کلاس های آموزش مراقبت از پوست و مو و انتشار مقالات آموزشی ، سعی در گسترش این دانش پزشکی دارند. پس بنابراین با توجه به این نکات ، می توان به شاخه مراقبت از پوست و مو ، علاوه بر یک دانش و مهارت تخصصی و ارزشمند ، به عنوان یک حرفه پر رونق نیز نگاه کرد(دوره های اسکین کر سمنان).

شما می توانید پس از سپری کردن دوره های معتبر آموزش مراقبت از پوست و مو و یادگیری مهارت های این حوزه به صورت تخصصی و حرفه ای ، به عنوان کارشناس و متخصص پوست و مو و زیبایی ، در این مراکز مشغول به کار شوید :

  • آرایشگاه ها
  • سالن های زیبایی
  • مراکز مراقبت از پوست و مو
  • کلینیک های زیبایی
  • کلینیک های تخصصی پوست ، مو و لیزر

دوره بیوتی تراپیست یا مشاور پوست و مو مناسب چه افرادی است ؟!

این دوره مناسب تمام افرادی که قصد کار در کلینیک های پوست و زیبایی هستند میباشد. هنرجو ها پس از موفقیت در آزمون و دریافت گواهی بین المللی میتواند از مزایای این مدرک در خارج از کشور بهره مند گردند(دوره­ های مشاوره پوست در سمنان).

سرفصل های دوره مشاوره در مراقبت هاي پوست، مو، زيبايي و تناسب اندام

آناليز، آماده سازی و لایه برداری پوست ، رفع خطوط سطحي و عمقي پوست ، ترميم مو، رفع موهاي زائد، رفع زائده هاي پوستي ، رفع چاقي موضعي و غير موضعيكاربرد تجهيزات و دستگاه هاي رايج در زيبايي و تناسب اندام از جمله دستگاه هاي جوانسازي و برطرف كردن چروك پوست ، لايه برداري و رفع پيگمانتاسيون پوست ، آبرساني و پاكسازي پوست ، ليفتينگ ، رفع آكنه و اسكارهاي پوستي ، رفع موهاي زايد ، خال برداري و رفع زوايد پوستي رفع چاقي هاي موضعي ، مشاوره جهت انتخاب دستگاه ها مشاوره استفاده صحيح از محصولات و كرم ها(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

نحوه ثبت نام در دوره های مشاوره در مراقبت هاي پوست، مو، زيبايي و تناسب اندام

برای ثبت نام در دوره های آموزشی اسکین کر و بیوتی تراپیست هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های مراقبت هاي پوست ، مو، زيبايي و تناسب اندام اقدام نمایید (دوره های مراقبت و زیبایی در سمنان).

 دوره های اسکین کر

هدف از اسکین کر و یا همان مراقبت از پوست و زیبایی این است که روند پیری را به تعویق انداخته و کیفیت و شادابی پوست را برایمان به ارمغان  می آورد. وهله ی اول اسکین کر این است که باید از کرم هایی استفاده کنیم که استاندارد و اورجینال باشد نه محصولات فیک و تقلبی ، مرحله ی دوم اسکین کر باید پوستی را که دچار آسیب شده است را  درمان کنیم.در کشور ایران متاسفانه اسکین کر جدی گرفته نمی شود در حالی که در کشور های دیگر این گونه نیست چون انواع دوره های اسکین کر را از سنین جوانی شروع می کنند.

خانم های ایرانی انواع دوره های اسکین کر را به صورت خود سرانه انجام می دهند و یا وقتی که سن آن ها بالا رفت و چین و چروک هایی در پوست صورت شان دیده شد شروع می کنند برای اسکین کر ، افرادی که نسبت به دیگران زیاد آرایش می کنند به همان میزان هم باید نسبت به کسانی که آرایش نمی کنند از پوست شان مراقبت های زیادی انجام دهند تا پوست شان کم تر آسیب ببیند.دلیل این کار هم این است که پوست شان کمتر آسیب ببیند چون با آرایش کردن اتفاقاتی برای پوست پیش می آید.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

انواع دوره های اسکین کر

انواع مشکلاتی که برای پوست پیش می آید مانند: بسته شدن منافذ و نرسیدن اکسیژن به پوست، کنش و واکنش های طبیعی پوست اتفاق نمی افتد و نکته ی مهم تری که در این موضوع وجود دارد این است که جریان سلول سازی به درستی پیش نمی رود و در نتیجه کلاژن کمتری تولید می شود.به همین دلایل ذکر شده است که بعضی خانم ها با داشتن سن ۳۰ سال پوست صورت شان مانند افراد ۴۰ ساله است اما نباید نا امید شد بهترین راه مراقبت از پوست، انجام انواع دوره های اسکین کر چه آن هایی که در کیلینیک ها انجام می شود و چه آن هایی که در منزل انجام می شود(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

پاکسازی تخصصی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومودون ها نیز گفته می شود.پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد. بیوتی تراپیست مراقبت از پوست را انجام میدهد(دوره های مراقبت و زیبایی در سمنان) .

اصول مقدماتی مراقبت های زیبایی

به کلیه خدمات پاکسازی و مراقبت از پوست که منجر به این میشه که با گذر زمان پوست به حالت طبیعی و نرمال خود برگردد گفته میشود.

  • مزوتراپی
  • پاکسازی پوست
  • هیدرودرمی
  • میکرودرم ابریژن
  • فیشیال
  • لیفتینگ
  • ماساژ درمانی
  • کلاژن درمانی
  • میکرونیدلینگ
  • پیلینگ

پاکسازی چیست ؟

پاکسازی پوست با برداشتن آلودگی‌ها و دانه‌های سرسیاه سطح پوست موجب رسیدن اکسیژن به لایه زیرین پوست شده و پوست را زیباتر و شاداب‌تر می‌کند. برای خیلی ها سواله که خب از کدوم روش درمانی استفاده کنیم.

وقتی میتوان با خدمات هوم کر(مراقبت و درمان در منزل)و همچنین خدمات اسکین کر مازندران (مراقبت از پوست)در مراکز و کلینیک های زیبایی تحت نظر پزشکان متخصص و پرسنل و مشاوران مجرب در مدت زمان کوتاه و هزینه های مقرون به صرفه به نتیجه دلخواه رسید.

تاثیرات فشیال بر روی پوست:

✔جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم و خطوط چروک دور چشم و صورت

✔لایه کدر و شاخی را از روی پوست برمی دارد و در نتیجه جذب کرم ها بالا میرود

✔ب مرور باعث سفت شدن پوست صورت میشود

✔کمک به کنترل چربی پوست میشود

✔کمک به تامین رطوبت و ابرسانی پوست پوست.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم پوست از جمله روش‌های محبوب جوانسازی پوست است که باتحریک اپیدرم پوست به کلاژن سازی بیشتر پوست می‌انجامد. بارها پیش آمده است در آینه به پوست خود دقت کرده‌ایم و دیدن چین و چروک‌های ریز ما را مضطرب و نگران کرده است. پیری و چین و چروک پوست حقیقتی است که نمی‌توان از آن فرار کرد(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

اما می‌توان آن را به تعویق انداخت. امروزه روش‌های فراوانی برای جلوگیری از پیری زودرس وجود دارد. انواع لیفت صورت، عمل‌های جراحی، تزریق ژل، تزریق کلاژن و… روش‌های سخت و پر هزینه ای هستند که وجود دارند. در کنار این‌ها درمان‌های فیزیکی که در تماس با پوست انجام می‌شوند هم کمک شایانی به کاهش سرعت فرآیند پیری و زیباتر ماندن پوست خواهد کرد.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

مزوتراپی برای چه زمان هایی استفاده می شود؟

* رفع پف دور چشم و افتادگی پلک

*رفع تیرگ‍ی دور چشم

* درمان چاقی موضعی بدن، اندام و صورت

* درمان سلولیت و افتادگی پوست اندامها و صورت

* درمان ملاسما و لک حاملگی یا لک صورت

* درمان ریزش مو و تقویت موها

* درمان استریا (ترک خوردن پوست بدنبال حاملگی)

* رفع غبغب زیر چانه و گردن

آموزش مراقبت از پوست و زیبایی(آموزش بیوتی تراپی)

در دنیای پیچیده و پرمشغله امروز که هر روز شاهد افزایش استرس و مشغله در زندگی کاری و شخصی خود هستیم نیازمندیم که شیوه های مراقبت از بدن خود را بیاموزیم در این زمینه ارتباط مستقیم بین سلامت پوست و میزان استرس وجود دارد مراقبت از پوست و راه هایی که بتوانیم پوست خود را از آسیب های ناشی از داشتن استرس و در معرض آلودگی محفوظ بداریم از این رو مجتمع آموزشی آپادانا با شناخت این نیاز و در جهت ارتقاع آگاهی عموم دوره های مراقبت از پوست را تعریف نموده تا علاوه بر آموزش جهت مراقبت شخصی، شما مهارت جذب در بازار پردرآمد آن را نیز کسب نمایید(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

مخاطبان دوره مراقبت از پوست و زیبایی(آموزش بیوتی تراپی)

دوره مراقبت از پوست برای عموم بانوان تعریف شده است. تمامی کسانی به این معقوله علاقمند هستند و هدف جذب در بازار کار پردرآمد آن را دارند.تمامی افرادی که در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی مشغول به فعالیت هستند.

بازار کارش چطوره!؟

با توجه به تغییرات هر روزه در دنیای مد و درخواست های متغیر مشتریان، توجه افراد به سالم سازی و حفظ پوست خود، دوره پاکسازی پوست و صورت شما را برای ارایه تمامی این خدمات به مشتری آماده می کند و در بین مشاغل آرایشگری جز مشاغل با درامد متوسط و معمولی محسوب می شود. پیشنهاد افراد حرفه ای در این دوره آموزشی، در صورتی که به دنبال درآمد بالا در ارایشگاه هستید، حتما دوره های تخصصی و پیشرفته پاکسازی پوست را بگذرانید(مشاوره پوست مو زیبایی در  سمنان).

بازار کار و درآمد اسکین کر

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری و البته آگاهی افراد جامعه شغل هایی هستندکه وجود خودشان را در مدیون پیشرفت در تکنولوژی و هم چنین آگاهی افراد می دانند. یکی از آن شغل هایی که امروزه توجه زیادی به ان می شود اسکین کر می باشد و می توان به  بازار کار و درآمد اسکین کر مطمئن بود(بیوتی تراپیست در سمنان).

همان طور که در حوزه های مختلف پزشکی پیشرفت هایی صورت می گیرد، نیاز های جدیدی هم مانند رفع خال و لک، کک و مک و جوانسازی در  ذهن جامعه شکل می گیرد و نیاز به راهکار و یا یک راحل مفیدی دارند.چون داشتن یک پوست شاداب و بدون هیچ لک و هم چنین نداشتن یک عارضه ی پوستی تبدیل به یک دغدغه برای جوانان به خصوص خانم ها شده است. البته قابل ذکر است که بازار کار و درآمد اسکین کر بستگی به مهارت، به روز بودن در تمامی شاخه های این شغل می باشد.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

نحوه ورود به بازار کار

از آن جایی که اسکین کر مراقبت از پوست می باشد پس همیشه می توان روی این شغل حساب کرد و  بازار کار و درآمد اسکین کر را به صرفه دانست، چون پوست به طور مداوم احتیاج به مراقبت و رسیدگی  دارد، از فعالیت های اصلی اسکین کر می توان به مواردی مانند ارتباط کاری مستقیم با مردم، داشتن خلاقیت در ارائه کردن راه کار و یا راه حل، به روز بودن، بازاریابی و ایده پردازی اشاره کرد.

با توجه به استقبال و توجه زیاد مردم به مراقبت از پوست و دقت زیاد بر روی سلامتی و زیبایی پوست خود می تواند بازار کار و درآمد اسکین کر بسیار گرم باشد. متخصص اسکین کر و یا همان مراقبت های پوستی با چالش و سختی هایی رو به رو است مانند: چالش در مدیریت، چالش در بخش اجرایی، رقابت در کار، داشتن مسئولیت در قبال نتیجه، داشتن مسئولیت در قبال سلامت و ایمنی افراد و چالش هایی از قبیل(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

روش های ایجاد بازار کار و درآمد اسکین کر

امروزه در سالن های زیبایی بخش هایی وجود دارد که از پر درآمد ترین کار ها در آن سالن می باشد در واقع نسبت به دیگران از درآمد بالاتری برخوردار هستند. یکی از این شغل ها در سالن های زیبایی بخش اسکین کر و مراقبت از پوست می باشد. پاکسازی که یکی از مراحل اسکین کر است از نمونه شغل هایی می باشد که همیشه برای آن درخواست هایی زیادی از افراد وجود دارد.

از آن جایی که با شستشوی معمولی و روزانه صورت آلودگی های پوست به صورت عمیق از بین نمی رود و اتفاقی هم برای منافذ پوست اتفاق نمی افتد در واقع  شادابی لازم برای پوست ایجاد نمی شود. اما با پاکسازی صورت همه ی این اتفاقات برای پوست می افتد. البته قابل ذکر است که امروزه در اغلب سالن های زیبایی علاوه بر کارهایی نظیر پاکسازی و یا فشیال از دستگاه هایی مانند ماسک نور درمانی هم استفاده می کنند تا مشتریان و مراجعه کننده ها هم رضایت خوبی از خدمات داشته باشند و مشکلات پوستی شان حل شود.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

جوان سازی و رفع چین وچروک پوست

یکی از بزرگترین عوامل ایجاد چین وچروک و افتادگی پوست، کاهش غلظت کلاژن والاستین میباشد.در این روش با ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم دیده نمی شود سلول های بنیادی(فیبروبلاست ها)تحریک شده لذا پروسه ترمیم منافذ فعال شده وپوست هنگامی که مشغول ترمیم این منافذ است مقدار زیادی کلاژن می سازد.بین۳ تا ۵ جلسه درمان برای جوان سازی پوست لازم است که فاصله بین جلسات  حدودا از ۴ هفته تا ۸ هفته می تواند باشد.

درمان جای جوش ،آکنه ، آبله و سالک

در این روش منافذ بسیار ریزی که در پوست ایجاد می شوند موجب نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار آکنه می گردد.حال با تحریک فیبروبلاست های موجود در پوست آثار ترمیمی به بهترین شکل صورت می گیرد.

استرچ مارک(استریا) و ترک های ناشی از حاملگی، چاقی و بلوغ

هرچند که هنوز ترک های پوستی غیرقابل درمان هستند اما برای اولین بار است که روشی در دنیا امیدهایی را برای درمان ترک های ناشی از افزایش وزن وحجم بوجود آورده است.حداقل ۵ تا ۷ جلسه لازم است.

 رفع آثار ناشی از زخم های شدید و سوختگی

بوسیله میکرونیدلینگ میتوان آثار ناشی از بخیه وجراحی ونیز اسکار باقی مانده ی از سوختگی ها  را به حداقل رساند.

درمان لک وضایعات هایپر پیگمانته

میکرونیدلینگ بطور موضعی قابلیت درمان  لک ها حتی لک های ناشی  از بارداری وهورمونی را دارد.

روشن کردن پوست

بهبود آبرسانی و جوان سازی  با مواد مزوتراپی که در درمان بکار گرفته می شود.

آموزش مراقبت از پوست و مو

دوره آموزش مراقبت از پوست و مو تمامی دانش ، اطلاعات و تکنیک های لازم جهت مراقبت از پوست و مو ، حفظ شادابی و طراوت ، درمان و جوانسازی پوست و مو را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. همانطور که می دانید پوست و مو در زیبایی و جذابیت چهره تأثیر بسیار زیادی دارند. از این رو مراقبت از پوست و مو ، به عنوان دو فاکتور کاملاً مؤثر در زیبایی ، برای تمامی افراد ، علی الخصوص بانوان ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

از طرفی دیگر این دو عنصر در طول شبانه روز به صورت مداوم در معرض خطر عوامل مخربی همچون عوامل محیطی و آب و هوایی ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس و بیماری های روحی و جسمی گوناگون قرار دارند که هرکدام از این عوامل می تواند سلامت و زیبایی آن ها را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که امروزه آموزشگاه ها و آکادمی های بسیاری با برگزاری دوره های آموزش مراقبت از پوست و مو سعی در آموزش اصولی تکنیک های مدرن و پیشرفته این دانش پزشکی و پرورش متخصصانی خبره در این زمینه دارند.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

ثبت نام دوره مراقبت از پوست و مو

آشنایی با روش های مراقبت از پوست و مو موجب کند شدن فرآیند پیری شده و از بروز بسیاری از مشکلات مو و پوست جلوگیری می کند. امروزه مشغله های روزانه باعث توجه کمتر به پوست و مو شده است و متاسفانه شاهد پیری زودرس و مشکلات و بیماری های پوستی هستیم.

به همین جهت دوره های مراقبت از پوست و مو برای علاقه‌مندان ارائه شده است تا با آگاهی از روش های درست مراقبت به عنوان مشاور پوست و مو، به راهنمایی صحیح مراجعان و بیماران بپردازند و موجب سلامتی و حفظ شادابی پوست و موی آنها شوند. برای آگاهی از ثبت نام دوره مراقبت از پوست و مو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

چرا باید پاکسازی پوست انجام داد؟

اشتباه رایجی که در جامعه وجود دارد این است که بسیاری از مردم پاکسازی پوست را برای کسانی لازم می دانند که از کرم و مواد آرایشی استفاده می کنند یا اینکه پاکسازی را فقط  برای پوست های چرب و جوش دار مناسب می دانند. در صورتی که پاکسازی پوست در هر حال  حتی اگر فرد تمام روز در منزل  باشد و از خانه خارج نشود باید انجام شود زیرا پاکسازی پوست برای پاک کردن پوست از سلول های مرده سطح پوست است.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

بعد از اتمام دوره حرفه ای آموزش مراقبت پوست و دریافت مدرک در کجا می توان مشغول کار شد؟

در سالن های زیبایی- کلینیک های زیبایی- استخدام بعنوان دستیار در مراکز پوست وزیبایی یا دستیار پزشکان پوست و..

بازار کار مراقبت پوست و زیبایی چطور است؟

یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی skin care می باشد. امروزه خانم ها برای داشتن پوستی شفاف، پاکیزه، صاف به سالن های زیبایی مراجعه می کنند تا متخصص کار پاکسازی پوست را برایشان انجام دهد. باتوجه به اینکه پاکسازی پوست نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد، خانم ها ترجیح می دهند نزد سالن زیبایی با متخصص حرفه ای پوست بروند و هزینه بابت پاکسازی پوست خود پرداخت کنند.

شرایط پرداخت هزینه آموزش اسکین کر بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس آموزش  اسکین کر را پرداخت کنید، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

آيا مي دانيد پاكسازي پوست چيست؟

اصلا پاكسازي پوست به چه دلايلي صورت مي گيرد؟ شايد شما يا اطرافيانتان براي پاكسازي پوست به يك كلينيك زيبايي در شيراز مراجعه كرده باشيد. بطور كلي پاكسازي پوست شامل مواردي همچون: رفع جوش، از بين بردن لك هاي ناشي از جوش، رفع كك و مك، رفع لك هاي بارداري، كاهش چين و چروك مي باشد. پاكسازي پوست در چندين جلسه انجام خواهد گرفت، طي اين جلسات، متخصص زيبايي، ميزان ترشحات چربي پوست را تنظيم مي كند.

جوش و آكنه را تخليه و از پوست پاك خواهد نمود. لك هاي پوستي ايجاد شده در اثر جوش، آفتاب سوختگي، بارداري و … را كاهش خواهد داد. از فرو رفتگي هاي پوستي ناشي از جوش و آكنه تا حد زيادي كاسته خواهد شد. با استفاده از كلاژ‍ن سازي  تا حد زيادي از افزايش چين و چروك كاسته خواهد شد.(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

هیدرودرمی چیست و نحوه عملکرد دستگاه هیدرودرم چگونه است ؟

روشی مناسب برای پاکسازی پوست و آبرسانی به پوست هیدرودرم آبریژن است که با استفاده از دستگاه هیدرودرم ( یا همان دستگاه هیدرودرمی ) انجام می شود . نام های دیگری نیز از هیدرودرم بین عموم مردم شناخته شده است , که عبارتند از :هیدراته کردن صورت , میکرودرم آبریژن مرطوب , فیوژن صورت , میکرودرم آبریژن آب , آکوا درم آبریژن

روش درمان (آبرسانی) با دستگاه هیدرودرم

در این روش لایه خارجی پوست که شامل سلول های مرده هستن ساییده می شود و سطح خارجی پوست پاکسازی می شود, در ادامه سرم های مخصوص برای آبرسانی هستند , این سرم ها با فشار وارد لایه های زیرین پوست می شوند.این سرم ها هر کدام برای درمان بیماری های خاصی قابل تغییر می باشند برای ، درمان جوش , درمان آکنه ، سرم های از بین برنده علائم پیری و هیدراته کردن پوست ، اطلاخ رنگ دانه پوست پزشک متخصص می تواند از سرم های مخصوص استفاده کند .

امروزه در اکثر کلینیک های زیبایی از روش طبیعی برای جوانسازی پوست , کاهش چین و چروک بهتر پوست هیدرودرم ( آبرسانی به پوست ) که بدون درد است استفاده می کنند. هیدرودرم روش برای درمان پیری پوست است که برای هر نوع پوستی قابلیت استفاده دارد و این روش درمانی تکنولوژیک و جدید میباشد(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان).

مزایای استفاده از هیدرودرم (آبرسانی به پوست)

  • چین و چروک پوست و خطوط روی پوست را کاهش می دهد.
  • منافذ باز پوست را می بندد
  • رفع خشکی پوست و آبرسانی پوست می شود.
  • موجب رساندن اکسیژن لازم به لایه های زیرین پوست می شود.
  • سلولهای مرده پوست را که موجب تغییر رنگ پوست شده اند را پاک می کند
  • موجب روشن تر و صاف شدن پوست می شود.
  • بدون درد
  • نیاز به بستری و استراحت بعد از درمان ندارد .
  • بهبود و درمان جوش ها
  • بهبود و درمان آکنه

محتویات پک آموزشی پوست مو زیبایی

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی پوست مو زیبایی می باشد.

  • آشنایی با انواع مراقبت های پوست و زیبایی
  • نحوه کار با تجهیزات
  • نحوه ورود به بازار کار(دوره های پوست مو زیبایی در سمنان)

مزایای حضور مجازی در دوره آموزشی پوست مو زیبایی

  • پرداخت هزینه ناچیز آموزش مجازی در مقایسه با دوره های آموزشی حضوری
  • عدم نیاز به حضور فیزیکی
  • امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
  • امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
  • امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
  • دریافت گواهینامه معتبر (پست رایگان)

آموزش مجازی آپادانا

طول دوره مشاوره در مراقبت هاي پوست، مو، زيبايي و تناسب اندام

طول دوره آموزشی اسکین کر دو ماه و تایم آموزشی آن ۴۰ ساعت می باشد(آموزش تجهیزات زیبایی در سمنان).

سوالات قبل از ثبت نام دوره آموزشی پوست مو زیبایی

  • طول دوره: ۴۰ ساعت
  • محل برگزاری: به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره: آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهی پایان دوره معتبر با کد رجیستری و قابلیت استعلام

مزایای حضور مجازی در دوره های آموزشی پوست مو زیبایی

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
عدم نیاز به حضور فیزیکی
امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

مزایای مجتمع آموزشی آپادانا

  • ارائه گواهی پایان دوره دو زبانه از کنسرسیوم ایرکاس به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور
  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع آموزشی آپادانا
  • ارائه گواهی پایان دوره بین المللی از موسسات آموزشی معتبر
  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز
  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش
  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا
  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور
  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات
  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

برای آموزش دوره پوست،مو،زیبایی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری پوست،مو،زیبایی روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید