×

کلاس نسخه خوانی در رشت

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

با کلاس نسخه خوانی در رشت، مهارتی مهم و حیاتی را در حوزه داروسازی کسب کنید. در این کلاس، با اصول و فنون نسخه خوانی آشنا شده و توانایی خواندن و تفسیر نسخه‌های دارویی را به دست می‌آورید. با این تجربه، شما می‌توانید به عنوان یک تکنسین داروخانه درخششی در حرفه‌ی خود داشته باشید.

در کلاس نسخه خوانی در رشت، با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن ، به تسلط کامل بر مهارت‌های لازم برای خواندن و تفسیر نسخه‌های دارویی می‌رسید. آموزشگاه آپادانا با ارائه جزوات آموزشی و فیلم‌های آموزشی، شرایطی را فراهم می‌کند که به آسانی و در هر زمانی بتوانید به کلاس‌ها دسترسی داشته باشید.

با شرکت در کلاس نسخه خوانی در رشت، مهارت واجد شدن در این حوزه را به دست آورده و آمادگی لازم برای کار در داروخانه‌ها را کسب می‌کنید. همچنین، دریافت مدرک معتبر و شناخته شده  نشانگر تخصص و توانایی شما خواهد بود. به آموزشگاه آپادانا مراجعه کنید و با شرکت در کلاس نسخه خوانی، پیشرفت حرفه‌ای خود را آغاز کنید.

کلاس نسخه خوانی در رشت به صورت مجازی

برای ثبت نام در کلاس‌های نسخه پیچی به صورت غیرحضوری، با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. این کلاس‌ها با تلاش و تجربه چندین ساله اساتید آموزشگاه طراحی شده‌اند و به صورت فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارائه می‌شوند.

در این کلاس‌ها، از مباحث ابتدایی تا مهارت‌های پیشرفته نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی و کاربردی به شما آموزش داده می‌شود. جهت ثبت نام در کلاس نسخه خوانی در رشت، با آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید و از این فرصت برای یادگیری و پیشرفت در حوزه نسخه پیچی بهره‌مند شوید

ثبت نام در کلاس های غیرحضوری تکنسین داروخانه در رشت

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید (کلاس نسخه خوانی در رشت).

آیا می‌توانم مهارت نسخه خوانی را به دست بیاورم؟

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود (کلاس نسخه خوانی در رشت).

بازار کار شغل نسخه خوانی در رشت

  • داروخانه‌ها و دراگ استورها
  • بیمارستان‌ها؛ تکنسین‌های داروخانه‌ای که آموزش دیده و گواهینامه داشته باشند، می‌توانند در بیمارستان‌ها فعالیت کنند.
  • پرستار خانگی یا پرستار آسایشگاه؛ پرستاران خانگی یا پرستار آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین وظیفه مراقبت و دارو دادن به افراد بیمار یا ناتوان را بر عهده دارند.
  • فروشنده و بازاریاب محصولات دارویی؛ تکنسین داروخانه با آموزش‌هایی که دیده و آشنایی‌اش با دسته‌های دارویی، توانایی بازاریابی و فروش محصولات دارویی شرکت‌های داروسازی را دارد.
  • همکاری با سازمان‌های بهداشتی و مراقبتی؛ این سازمان‌ها به کسانی که نیاز دارند که حداقل دانش را در مورد بیماری‌ها، مراقبت از بیماران، تجویز داروها برای بیماری‌های عمومی و پرتکرار و نحوه مصرف داروها داشته باشند

دوره نسخه خوانی

دوره آموزش نسخه خوانی در رشت

غالبا، افرادی که در داروخانه مشغول به کار هستند، دوره های آموزشی مرتبط را گذرانده و گواهینامه تکنسین داروخانه دریافت کرده اند. با این حال ، امکان دارد که آنها در زمینه نسخه خوانی اطلاعات کافی نداشته و یا از مخفف اسامی داروها و دستوراتشان آگاه نبوده و دچار اشتباه شوند. بنابراین، آنها باید در یک دوره نسخه خوانی کوتاه مدت شرکت کنند تا مهارت ها ی ضروری برای انجام و ارایه این خدمات را به دست آورند زیرا این شغل مستقیما با سلامتی افراد و مشتری ها ارتباط دارد.

علاوه بر این، در صورتی که این دوره آموزشی نسخه خوانی مواردی مانند اشنایی با محدوده قوانین، کاربرد تجهیزات درمانی، شناخت گروه و دسته های داروهای درمانی، شناخت انواع دارو های گیاهی، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و نحوه ارتباط با مشتری های متفاوت را نیز شامل شود، برای شرکت کنندگان مفید تر خواهد بود(آموزشگاه نسخه خوانی در رشت).

دریافت مدرک معبر تکنسین داروخانه در رشت

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

در دوره تکنسین داروخانه چه چیززی می آموزیم؟

این پک شامل جزوات و دی وی دی های آموزشی نسخه پیچی ، نمونه نسخه و… بوده که سرفصل های زیر به صورت فیلم آموزشی پشتیبانی می شود.

  • آشنايي با اشكال دارويي
  • آشنايي با دسته درمان داروها
  • فرآورده هاي آرايشي و بهداشتي
  • داروهاي گياهي
  • تجهيزات پزشكي
  • مهارتهاي ارتباط و تعامل بين فردي
  • قوانين و حدود اختيارات
  • نسخه خواني
  • قيمت گذاري داروها
  • آشنایی با نرم افزار داروخانه
  • داروشناسي عمومي داروهاي ايراني و خارجي
  • آشنايي با علم بهداشت پوست و محصولات آرايشي و بهداشتي
  • آشنايي با مكملهاي رژيم غذايي و محصولات موجود در بازار
  • آشنايي با اصول درمان با داروهاي گياهي

اهداف برگزاری دوره تکنسین داروخانه در رشت

دوره تکنسین داروخانه در رشت با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های فنی و عملی در حوزه داروسازی و نسخه خوانی برگزار می‌شود. این دوره به دانشجویان امکان می‌دهد تا با مفاهیم و اصول اساسی داروسازی آشنا شوند و توانایی نسخه خوانی را به دست آورند. هدف اصلی این دوره، ارائه آموزشی کامل و جامع در زمینه شناخت انواع داروها، دستورات نسخه، تدابیر و اصول مربوط به نسخه خوانی است.

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره تکنسین داروخانه در رشت، این امکان را به افراد علاقه‌مند می‌دهد تا تحت نظر اساتید مجرب و با استفاده از روش‌های آموزشی مدرن، مهارت‌های لازم برای انجام نسخه خوانی در داروخانه را به دست آورند. آموزشگاه آپادانا با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و ارائه جزوات و منابع آموزشی به‌روز، در راستای ارتقای سطح دانش و توانایی‌های فنی افراد علاقه‌مند به حوزه داروسازی فعالیت می‌کند (کلاس نسخه خوانی در رشت).

آموزش مجازی آپادانا

یادگیری تخصصی نسخه خوانی ویژه بازارکار

۱- مطالعه کامل مبحث داروشناسی (آشنایی کامل با انواع داروها ، دیکته داروها ،شکل های دارویی، اسامی دارو ها و گروه های دارویی) – بدون تسلط بر این موضوعات حقیقتا هرگز در کار در داروخانه به عنوان نسخه خوان موفق نخواهید بود ، شاید بپرسید چرا ؟؟؟ یک علت آن رو این طور بگویم که ؛ شما توانستید از روی نسخه داروی Losartan رو بخونید ، تا زمانی که ندانید این دارو از گروه داروهای ضد فشار خون هست ، باید تمام قفسه های داروخانه رو بگردید .

زیرا در اکثر داروخانه ها تقریبا قریبا به ۱۰۰% داروها بر اساس گروه های دارویی چیده شده اند . یا برخی داروها با نام تجاری توسط پزشک تجویز می شوند . بعنوان مثال Lozar که نام تجاری داروی Lozartan می باشد . شما باید بدانید که Lozar مربوط به این دارو هست که بتوانید به بیمار ارائه دهید و حتی آشنایی با املا و دیکته دارو که در تشخیص دارو بخصوص داروهایی که ناقص در روی نسخه نوشته می شوند بسیار مهم می باشد و … پس تسلط بر این مبحث کاملا ضروری و اولین قدم در نسخه خوانی است . علاوه بر موارد ذکر شده نکات دیگری نیز وجود دارد که میتواند شما را در بهبود قدرت نسخه خوانی کمک کند. ( همه موارد بصورت مفصل در مجموعه آموزشی ما موجود می باشد)

۲- خواندن نمونه نسخه های آموزشی ، معمولا پس از کار کردن هرچند کوتاه در یک داروخانه خیلی سریع با دست خط پزشک های محدوده آشنا خواهید شد . اما برای شروع کار و دسترسی نداشتن به داروخانه جهت کار و یا کارورزی ، داشتن تعداد زیادی نسخه جهت تسلط ضروریست . (بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشک در مجموعه آموزشی موجود است)

ویژگی های دوره مجازی تکنسین داروخانه در رشت

  • طول دوره: ۶۰ ساعت
  • محل برگزاری:  به صورت حضوری در محل آموزشگاه و به صورت مجازی با ارسال بسته های آموزشی و آزمون آنلاین اینترنتی و ارسال پستی گواهینامه آموزشی
  • نام برگزارکننده دوره:  آموزشگاه آپادانا
  • روز برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • زمان برگزاری: با هماهنگی آموزشگاه
  • مدرس دوره: تدریس توسط استاد مجرب و با سابقه
  • ارائه گواهي پايان دوره معتبر با كد رجيستري و قابليت استعلام

پک  آموزش مجازی نسخه خوانی مناسب چه کسانی است

  1. اگرتا الان حتی یک نسخه هم دست نگرفته ای و اصلا با داروها آشنایی نداری.
  2. اگر بادیدن نسخه های سخت مضطرب می شوی و نمی توانی بدرستی نسخه ها را بخوانی.
  3. اگر وقت و حوصله زیادی برای رفتن به کلاس ها و دوره ها و خواندن کتاب های سنگین داروشناسی نداری.
  4. اگر در یادگیری  و شناخت داروها زمان زیادی نداری.
  5. اگرنمی خواهی در داروخانه کار کنی ولی باعلاقه شخصی خواندن نسخه ها برایت جذاب است.
  6. اگر درخواندن نسخه دچار سردرگمی وکلافگی می شوی.
  7. اگر ساکن و یکنواخت بودن در یک داروخانه را تهدیدی برای خودت می دانی چون به هر حال ممکن است روزی موقعیت الانت را از دست بدهی.
  8. واگرسخت دوست داری مثل همکارانت جایگاه بهتری در آینده برای خودت بسازی …

پک آموزش مجازی نسخه خوانی برای توست…

مشخصات دوره مجازی تکنسین داروخانه در رشت

پرداخت هزينه ناچيز آموزش مجازی در مقايسه با دوره هاي آموزشي حضوري
عدم نیاز به حضور فیزیکی
امکان حضور در دوره مجازی آموزشی از تمام نقاط ایران
امکان برنامه ریزی شخصی برای شرکت‌کنندگان جهت مطالعه
امکان مرور چندباره مطالب توسط شرکت‌کنندگان
دريافت گواهينامه معتبر (پست رایگان)

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

اینستاگرام آپادانا

به ما امتیاز دهید