×

کلاس نسخه خوانی در ملکان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

با کلاس نسخه خوانی در ملکان، میتوانید مهارت های لازم برای خواندن و تفسیر نسخه های دارویی را بدست آورید. در این کلاس، توسط استادان مجرب و با تجربه آموزش دیده، به شما تکنیک های مورد نیاز برای تشخیص نوع و دوز داروها، مطالعه نشانه ها و دستورالعمل های نسخه، و همچنین فنون کاربردی در زمینه نسخه خوانی آموزش داده می شود.

با شرکت در کلاس نسخه خوانی در ملکان، میتوانید مهارت های لازم را برای شروع یک حرفه موفق در حوزه داروخانه به دست آورید. آموزشگاه آپادانا با ارائه بهترین منابع آموزشی و اساتید مجرب، این دوره را برگزار می کند تا شما را در راه تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه حرفه ای و ماهر همراهی کند.

آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش تکنسین داروخانه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش نسخه خوانی داروخانه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (کلاس نسخه خوانی در ملکان).

آموزش نسخه پیچی به صورت مجازی در ملکان

آیا در ملکان به دنبال آموزش نسخه پیچی هستید؟ آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره‌های آموزشی نسخه پیچی به صورت مجازی، امکان فراگیری این مهارت مهم را برای شما فراهم می‌کند. این دوره به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و شامل ارسال جزوات و دی وی دی‌های آموزشی می‌باشد.

در این دوره، مفاهیم و تکنیک‌های نسخه پیچی به شکل جامع و عملی به شما آموزش داده می‌شود. با شرکت در این دوره، می‌توانید به طور مستقیم از تجربه و دانش اساتید برجسته آموزشگاه آپادانا بهره‌برده و مهارت‌های لازم برای اجرای صحیح نسخه پیچی را به دست آورید. (کلاس نسخه خوانی در ملکان)

ثبت نام در کلاس های مجازی نسخه خوانی

برای ثبت نام در دوره های آموزشی نسخه خوانی و نسخه پیچی هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تکنسین داروخانه اقدام نمایید (کلاس نسخه خوانی در ملکان).

پیش نیاز برای دوره تکنسین داروخانه در ملکان

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود (کلاس نسخه خوانی در ملکان).

گزینه های شغلی تکنسین داروخانه

به طور کلی لازم است بدانید که با کسب دانش تئوری و عملی تکنسین داروخانه، شما می توانید به راحتی وارد بازار کار این حرفه شده و فرصت های شغلی متنوعی را برای خود ایجاد کنید. در ادامه شما را با چند نمونه از موقعیت های شغلی یک تکنسین داروخانه آشنا خواهیم کرد.

  • فعالیت در داروخانه های آزاد سراسر کشور و حتی خارج از کشور به عنوان تکنسین داروخانه
  • کار در داروخانه های بیمارستان ها
  • فعالیت در کلینیک های دیابت جهت تنظیم دوز انسولین و داروهای دیابت
  • فعالیت در کلینیک های بیماران قلب جهت کنترل داروی بیماران
  • فعالیت در درمانگاه ها بعنوان مشاور پزشک برای تنظیم دوز دارو
  • کار در مطب خصوصی پزشکان برای تنطیم دوز دارو و توجیه بیماران
  • فعالیت در درمانگاه ها بعنوان تکنسین داروخانه
  • فعالیت در داروخانه ها بعنوان مشاور تنظیم دوز دارو و یا مشاور پوست
  • کار در درمانگاه ها به عنوان ناظر واحد تزریقات
  • و ….

دوره نسخه خوانی

دوره نسخه خوانی

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره آموزش تکنسین داروخانه با آموزش اصولی نسخه خوانی در جهت پیشرفت شما عزیزان گام مثبتی برداشته است. در این دوره آموزشی شما می توانید اطلاعات لازم را در زمینه خواندن لاتین داروها و به کارگیری اصول اخلاقی در داروخانه یاد بگیرید و می توانید روش های مدیریت و سازماندهی انبار داروها و بررسی کمبود داروها را به طور کامل فرا بگیرید.

نحوه برگزاری کلاس های آموزش تکنسین داروخانه در آموزشگاه آپادانا به این صورت می باشد که جدیدترین روش های روز دنیا برای این منظور به شما آموزش داده می شود و مقالات آموزشی مدرن در این زمینه به شما معرفی می شود.

 صدور گواهینامه تکنسین داروخانه در ملکان

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا، تیم کارشناسان این مجموعه با کارآموز در تماس خواهند بود. این تیم جهت صحت گذاری آدرس دقیق، کد پستی و شماره تماس کارآموز، تماسی با ایشان برقرار کرده و در نهایت بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال خواهد نمود.

پس از دریافت بسته و مطالعه محتویات آن، کارآموز می‌تواند با تماس تلفنی، درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کند و در تاریخ مقرر و در شهر خود، از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه، آزمون اینترنتی را انجام دهد. (کلاس نسخه خوانی در ملکان)

چرا شرکت در دوره تکنسین داروخانه اهمیت دارد

از اهداف اصلی این دوره توانایی نسخه خوانی در افراد فارغ التحصیل می‌باشد. این افراد باید تبحر لازم را در امر خواندن نسخه شامل نوع دارو، شکل دارو و تعداد آن کاملاً بدست آورند. همچنین با دسته‌بندی کلی داروها آشنا گردیده و دارای توانایی در قفسه چینی داروخانه گردند  (کلاس نسخه خوانی در ملکان).

آموزش مجازی آپادانا

آشنایی کامل با مهارت نسخه خوانی

۱- یکی از مراحل اساسی در تسلط بر نسخه خوانی داروخانه، مطالعه کامل مباحث داروشناسی است. این مباحث شامل آشنایی کامل با انواع داروها، دیکته داروها، شکل‌های دارویی، اسامی داروها و گروه‌های دارویی می‌شود.

بدون تسلط به این مباحث، نمی‌توان به عنوان یک نسخه خوان موفق در داروخانه فعالیت کرد. به طور مثال، شما ممکن است بتوانید از روی یک نسخه، داروی “Losartan” را بخوانید، اما اگر ندانید که این دارو از گروه داروهای ضدفشار خون است، شما مجبور خواهید شد تمامی قفسه‌های داروخانه را بررسی کنید. در بیشتر داروخانه‌ها، داروها بر اساس گروه‌های دارویی دسته‌بندی شده‌اند و برخی داروها نیز با نام تجاری توسط پزشکان تجویز می‌شوند.

بنابراین، آشنایی با نام تجاری داروها و دیکته دارو بسیار مهم است و تسلط بر این مباحث اولین قدم در نسخه خوانی است. در مجموعه آموزشی ما، تمامی موارد مذکور به صورت مفصل آموزش داده می‌شود.

۲- خواندن نمونه نسخه‌های آموزشی نیز یکی از راه‌های مؤثر برای تقویت مهارت نسخه خوانی است. با کمی تمرین در یک داروخانه، شما به سرعت با دستخط پزشکان محل آشنا خواهید شد. اما برای آغاز کار و در صورت عدم دسترسی به داروخانه برای کار یا کارآموزی، داشتن تعداد زیادی نمونه نسخه جهت تسلط ضروری است. در مجموعه آموزشی ما، بیش از ۱۰۰۰ نمونه نسخه پزشکی موجود است.

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

اینستاگرام ما:(روی عکس زیر کلیک کنید)

به ما امتیاز دهید