×

دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 2/5 تعداد رای (4 امتیاز)

دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز شما با رعایت بهداشت و ایمنی طرز کار با انواع لیزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ویژگی‌های پوستی آنها یاد خواهید گرفت. دوره آموزش کار با لیزر پوست برای تمام افرادی که علاقه دارند از مهارت‌های خود کسب درآمد کنند بسیار مناسب می‌باشد و شما می‌توانید در انتهای این دوره علاوه بر درآمد عالی، یک جایگاه مناسب اجتماعی نیز کسب کنید. (دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز)

در این دوره آموزشی شما با تکنیک‌های جدید کار با انواع لیزر به طور کامل آشنا شده و می‌توانید در جهت ارتقاء سطح کیفیت علمی خود گام مثبتی بردارید. در پایان دوره آموزش کار با لیزر پوست و مو به کلیه افراد مدرک معتبر مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای و مدرک بین المللی اعطا می‌گردد. (دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز)

کار با دستگاه لیزر را از کجا شروع کنم؟

اگر شما هم علاقمند به فعالیت در این زمینه می‌باشید، در ابتدای کار می‌بایست به دنبال آموزش کار با دستگاه لیزر و اخذ مدرک مربوط به آن باشید. معتبرترین مدرک حال حاضر در ایران برای اپراتور لیزر، مدرک فنی و حرفه‌ای است. اخذ مدرک در رشته کاربر تجهیزات زیبایی به شما کمک می کند تا به عنوان اپراتور لیزر مشغول به کار شوید.

کلاس آموزشی کار با لیزر موهای زائد

آموزش‌های مربوط به لیزر موهای زائد در دو بخش تئوری و عملی انجام می‌گیرد. در مرحله اول، اصول بهداشتی و نکاتی که کارآموز باید در زمان انجام لیزر موهای زائد در نظر بگیرد، آموزش داده شده، سپس با نحوه عملکرد دستگاه و شناخت دستگاه‌های مختلف (مزایا و معایب هر کدام) آشنا می‌شود. نهایتا، در قسمت عملی، نحوه استفاده صحیح از دستگاه شامل، تنظیم درجه برای نواحی مختلف بدن، حرکت صحیح دست، رعایت ارگونومی برای جلوگیری از خستگی و فشار به بدن به کارآموزان آموزش داده می‌شود. (دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز)
لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های مختلفی انجام شده که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. کارآموز باید ابتدا با تفاوت دستگاه‌‌ها آشنا شده و بسته به نیاز و با توجه به بودجه (برای راه‌اندازی کسب و کار)، دستگاه مناسب را انتخاب کند. (دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز)

سرفصل‌های دوره آموزشی کار با لیزر موهای زائد

  • آشنایی با آناتومی پوست و مو
  • پذیرش مراجعه کننده
  • فیزیک لیزر و نور
  • ایمنی کار با لیزر
  • آشنایی با انواع لیزر (دایود، کیو سوئیچ، IPL، الکساندرایت، سه طول موج و …)
  • تنظیم پارامتر های لیزر
  • کار عملی با دستگاه لیزر
  • مشاوره خرید دستگاه لیزر

مخاطبان این دوره آموزشی

این دوره ویژه عموم می باشد و هیچ پیش نیازی جهت شرکت در این دوره وجود ندارد.

کلیه علاقمندان به حوزه پوست، مو، زیبایی و همچنین شاغلین در حوزه بیوتی‌تراپی و زیبایی می‌توانند در این دوره شرکت نموده و نهایتا با به کارگیری مهارت‌های فراگرفته در این دوره، مشغول به کار شده و درآمد مناسبی را کسب نمایند. (دوره کار با دستگاه لیزر موهای زائد در تبریز)

طول دوره آموزشی کار با لیزر موهای زائد

مجتمع آموزشی آپادانا، کلاس‌های کار با لیزر پوست را بر طبق اصول و استانداردهای معرفی شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و در ۵ جلسه آموزشی برگزار می‌کند.

بازار کار لیزر موهای زائد

از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن (در تمامی نواحی) استفاده می شود. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه در نواحی مختلف بدن، بازارکار گسترده ای برای هنرجویان این رشته وجود داشته که هنرجو با اتمام دوره آموزشی و گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، می تواند وارد بازار کار شود.

کار با لیزر پوست در سطح جهانی هم یک شغل کاربردی است و در هرجای دنیا در صورت ارائه مدرک معتبر می‌توانید کار خود را به عنوان اپراتور لیزر آغاز کنید.

میانگین رتبه 2/5 تعداد رای (4 امتیاز)