×

آموزش تزریقات و پانسمان درجلفا

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش خرید هاست و دامنه

دوره ICDL (International Computer Driving License) به صورت حضوری و مجازی در تبریز و محل آموزش صوفیان برگزار می‌شود. این دوره با توجه به نیازهای مدرنیته و تطور فناوری، به شیوه‌های متنوعی برای دانشجویان عزیز قابل دسترسی است.

در صورت تمایل به ثبت نام در کلاس‌های ICDL به صورت غیر حضوری، می‌توانید با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید. این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تجربیات چندین ساله اساتید متخصص آموزشگاه ارائه می‌شوند و شامل فیلم‌های آموزشی با کیفیت عالی می‌شوند.

در این دوره ICDL، از ابتدا تا انتها تمامی مفاهیم و مهارت‌های هفتگانه رایانه به شما آموزش داده می‌شود. این آموزش‌ها به صورت عملی و در قالب فیلم‌های آموزشی ارائه می‌شوند تا شما بتوانید با راحتی و در زمانی که برایتان مناسب است، به افزایش مهارت‌های رایانه‌ای خود بپردازید.از شما دعوت می‌شود تا به دوره ICDL در محیطی حاشیه‌نشین و در دسترسی آسان در صوفیان در تبریز بپیوندید و مسیری موثر به سوی بهبود مهارت‌های رایانه‌ای خود ادامه دهید.

آموزش تزریقات و پانسمان درجلفا به صورت غیر حضوری

دوره آموزشی کمک های اولیه با مشارکت کارشناسان آموزشگاه آپادانا به صورت حضوری در تبریز و مجازی در جلفا برگزار می‌شود. این دوره‌ها نتیجه تلاش و تجربه‌ی چندین ساله اساتید متخصص آموزشگاه آپادانا می‌باشند.آموزش‌ها به شکل فیلم‌های آموزشی با کیفیت بالا تدریس می‌شوند که به شما ارائه خواهند شد. این دوره‌ها به شما امکان می‌دهند تا از مباحث کمک‌های اولیه و امداد و نجات، تزریقات، و پانسمان از سطح صفر تا مهارت‌های پیشرفته در این زمینه‌ها آگاهی کسب کنید.

برای ثبت نام در کلاس‌های آموزشی غیر حضوری، شما می‌توانید با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیرید و مراحل ثبت نام را انجام دهید. در صورتی که در جلفا قرار دارید، دوره تزریقات و پانسمان نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود تا شما از این فرصت بهره‌مند شوید.

نحوه ثبت نام در دوره های تزریقات و پانسمان در جلفا

برای ثبت نام در دوره های آموزشی آموزش کمک های اولیه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی کمک های اولیه اقدام نمایید(آموزش کمک های اولیه در جلفا).

آیا تاکنون شاهد حادثه یا اتفاق ناگواری بوده اید ؟

راستی اگرجزء اولین کسانی باشید که به محل یک حادثه می رسند چه می کنید ؟
اگرآن حادثه مصدومی داشته باشد حتماً به فکرمی افتید که برای کمک به اوکاری انجام دهید درچنین مواقعی اگرآموزش لازم را دیده باشید حتماً قبل از رساندن شخص مصدوم به مرکزدرمانی اقداماتی را انجام خواهید داد.(آموزش تزریقات و پانسمان در جلفا)

تعریف کمک های اولیه

کمک های اولیه شامل اقداماتی است که هنگام وقوع حوادث برای جلوگیری از مرگ، پیشگیری از صدمات و عوارض بعدی، کاهش درد و رنج مصدوم قبل از رسیدن افراد حرفه ای و انتقال مصدوم به مراکز درمانی به عمل می آید. این اقدامات می تواند شامل مواردی ساده مانند: پانسمان زخم و جراحت و یا مواردی مشکل تر نظیر انجام عملیات احیای قلبی – ریوی و… باشد.اهداف کمک های اولیه، شامل: نجات جان مصدوم، جلوگیری از وخیم تر شدن حال وی، افزایش احتمال بهبودی و کاهش درد و رنج است.

اگر در حالی که از مکانی عبور می کنید مصدومی بر زمین افتاده باشد یا جلوی چشمان شما سانحه ای رخ دهد، شما چه خواهید کرد؟ اگر این فرد جز دوستان و آشنایان یا خانواده شما باشد، چه می کنید؟ مسلما اگر شما کسی باشید که با اصول کمک های اولیه آشنایی دارد، می توانید در نقش یک فرشته نجات ظاهر شده و به او کمک کنید، ولی اگر کمک های اولیه ندانید، مجبورید مانند بقیه تماشاچی باشید و افسوس بخورید.(آموزش کمک های اولیه در جلفا)

وظایف امدادگر کمک های اولیه

  1. معاینه و ارزیابی کلی وضعیت بیمار
  2. برقراری ارتباط با مرکز اورژانس و پزشک مشاور و دریافت راهنمایی ودستورات
  3. استفاده از روش های و تجهیزات پیشرفته برای رفع مشکلات حاد بیمار مانند تنگی نفس، ایست قلبی و …
  4. کنترل مداوم علائم حیاتی بیمار از جمله نبض، تنفس، فشارخون و غیره
  5. رساندن بیمار به بیمارستان و مراکز درمانی در صورت نیاز
  6. دادن اطلاعات کامل از وضعیت بیمار به بیمارستان یا مرکز درمانی
    (آموزش تزریقات و پانسمان در جلفا)

ضرورت برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه و فوریت های پزشکی

با وجود تمام پیشرفتهایی که در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی صورت گرفته ولی متاسفانه هنوز انسان در مقابل بسیاری از حوادث و سوانح آسیب پذیر میباشد و با توجه به ازدیاد روز افزون این حوادث اعم از اختلالات قلبی-عروقی ، تصادفات ، سوختگیها، غرق شدگی ، سقوط از ارتفاعات، مسمومیتها و غیره به نظر میرسد اصولی ترین کار کسب آمادگی به منظور مقابله با این حوادث است. هرچند تمهیدات بسیاری در جهت پیشگیری از وقوع این حوادث در کشور صورت گرفته است ولی متاسفانه بسیاری از این حوادث اجتناب ناپذیر بوده و همین موضوع اهمیت امداد رسانی صحیح و به موقع را مشخص میکند.

بنا به گزارش سازمان بهداشت جهانی اولین افرادی که به محل وقوع حادثه میرسند نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تبعات جدی این حوادث دارند به شرط آنکه با اصول اولیه کمک های اولیه آشنا باشند (آموزش تزریقات و پانسمان در جلفا).

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری فوریت های پزشکی روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید