×

پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی نسخه پیچی و نسخه خوانی داروخانه به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش تکنسین داروخانه در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش نسخه خوانی داروخانه به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان).

پکیج آموزش تکنسین داروخانه به صورت مجازی و غیر حضوری

برای ثبت نام غیر حضوری در دوره تکنسین داروخانه با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود (کلاس نسخه خوانی در آبادان)

نسخه پیچی چیست ؟ 

نسخه یک توصیه کتبی دارویی است توسط پزشک ، دندان پزشک و ماما داده شده است . نسخه در کشور ما به دو صورت بیمه ای و یا درج شده در سربرگ معالج ارائه می گردد . در هر دو حال یک نسخه زمانی معنای واقعی و قانونی خود را خواهد یافت که در برگیرنده مشخصاتی از فرد معالج ، بیماری شخص و درمان مورد نظر باشد و در کنار این عوامل ممهور به مهر معالج بوده و توسط او امضا گردد . ثبت تاریخ ویزیت و نوع بیماری فرد نیز از ملزوماتی است که قانون گذار آن ها را در نظر گرفته است .

تکنسین داروخانه کیست؟

تکنسین داروخانه درکنار داروساز در بیمارستان ، داروخانه و حتی گاهی در برخی از سوپرمارکت ها مشغول به کار است. معمولا این مکان های یاد شده برای بیماران دارو تهیه می کند. در بسیاری از داروخانه ها، تکنسین ها: با دقت بالایی تمام داروهای موجود در یک نسخه را شناخته و برای مشتری فراهم می سازد به میزان دوز و مقدار داروی خواسته شده و حتی ترکیب داروها توجه نمایید محاسبه و ارزیابی درست و دقیق تهیه و شناخت داروهایی که برای درمان سرطان است حتما به مشتری هایتان با دقت بالایی گوش دهید و در صورت مشورت خواستن از شما آن ها را به پزشک داروساز ارجاع دهید.

به طور مداوم به مطالعه و تحقیق در مورد دارو ها ادامه می دهند از تکنولوژی برای کمک به حفظ سوابق دقیق بیمار، آماده سازی و بسته بندی داروها، و سفارشات استفاده می کند پیروی از قوانینی که دولت برای فعالیت های تکنسین های داروخانه مشخص کرده است.(پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان)

آیا من می‌توانم نسخه خوان شوم؟

تکنسین داروخانه یا نسخه خوان نیاز به مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن دارد. با توجه به پیچیدگی و گستردگی علم داروسازی، تکنسین برای شناخت انواع داروها، نحوه و میزان مصرف و تاثیر داروها و دادن مشاوره به بیمار در مورد داروها و بیماری‌های عمومی می‌بایست حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشد و بتواند با کامپیوتر مخصوصا نرم‌افزار آفیس کار کند. ضمن اینکه نسخه خوان، از نظر فردی باید به شدت دقیق و حساس باشد تا در خواندن نسخه و تحویل دارو به بیمار کمترین اشتباهی مرتکب نشود (کلاس نسخه خوانی در آبادان).

فرصت‌های شغلی تکنسین داروخانه کجا‌ها هستند؟

  • داروخانه‌ها و دراگ استورها
  • بیمارستان‌ها؛ تکنسین‌های داروخانه‌ای که آموزش دیده و گواهینامه داشته باشند، می‌توانند در بیمارستان‌ها فعالیت کنند.
  • پرستار خانگی یا پرستار آسایشگاه؛ پرستاران خانگی یا پرستار آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین وظیفه مراقبت و دارو دادن به افراد بیمار یا ناتوان را بر عهده دارند.
  • فروشنده و بازاریاب محصولات دارویی؛ تکنسین داروخانه با آموزش‌هایی که دیده و آشنایی‌اش با دسته‌های دارویی، توانایی بازاریابی و فروش محصولات دارویی شرکت‌های داروسازی را دارد.
  • همکاری با سازمان‌های بهداشتی و مراقبتی؛ این سازمان‌ها به کسانی که نیاز دارند که حداقل دانش را در مورد بیماری‌ها، مراقبت از بیماران، تجویز داروها برای بیماری‌های عمومی و پرتکرار و نحوه مصرف داروها داشته باشند(پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان).

بازار کار تکنسین داروخانه 

کار کردن در زمینه دارو و داشتن اطلاعات ارزشمند در مورد نحوه مصرف داروها میتواند برای همه و خصوصا دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته تکنسین داروخانه بسیار مفید بوده و بر اشتغال بلند مدت آنها در داروخانه ها تاثیر بگذارد. علاوه بر این، در صورتی که این افراد در این زمینه تجربه کافی نیز کسب کرده و اطلاعات جامعی داشته باشند، در کار خود موفقیت بیشتری کسب میکنند.  در کل، بازار کار تکنسین داروخانه تا حدودی به خود تکنسین وابسته بوده و کمی هم به شرایط کل و استقبال کارفرما و نحوه فراهم کرده زمینه رشد تکنسین ارتباط دارد. از این جهت، تکنسین ها باید بتوانند در دوران کارآموزی خود  آنچه برای کار در داروخانه لازم است را به طور کامل آموخته و تاثیر آنها را در کار نشان دهند تا ورد توجه کارفرما قرار بگیرند.

چگونه در شغل تکنسین داروخانه پیشرفت کنیم؟

بعد از اینکه تجربه لازم  را در این شغل به دست آوردید ، می توانید برای گرفتن مدرک مدیریت داروخانه اقدام کنید . پس از آن هم میتوانید مدرک موسس داروخانه را بگیرید . علاوه بر کسب تجربه ، گذراندن دوره های پیشرفته تکنیسین داروخانه می تواند در ارتقای سریع تر شما موثر باشد.(پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان).

دوره نسخه خوانی

دوره نسخه خوانی

غالبا، افرادی که در داروخانه مشغول به کار هستند، دوره های آموزشی مرتبط را گذرانده و گواهینامه تکنسین داروخانه دریافت کرده اند. با این حال ، امکان دارد که آنها در زمینه نسخه خوانی اطلاعات کافی نداشته و یا از مخفف اسامی داروها و دستوراتشان آگاه نبوده و دچار اشتباه شوند. بنابراین، آنها باید در یک دوره نسخه خوانی کوتاه مدت شرکت کنند تا مهارت ها ی ضروری برای انجام و ارایه این خدمات را به دست آورند زیرا این شغل مستقیما با سلامتی افراد و مشتری ها ارتباط دارد.  علاوه بر این، در صورتی که این دوره آموزشی نسخه خوانی مواردی مانند اشنایی با محدوده قوانین، کاربرد تجهیزات درمانی، شناخت گروه و دسته های داروهای درمانی، شناخت انواع دارو های گیاهی، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و نحوه ارتباط با مشتری های متفاوت را نیز شامل شود، برای شرکت کنندگان مفید تر خواهد بود(آموزشگاه نسخه خوانی در آبادان).

آموزش مجازی آپادانا

حقوق یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

حقوق یک تکنسین داروخانه با توجه به قانون کار است اما با صلاح دید مسئول فنی داروخانه یا همان داروساز نیز تعیین می شود. یعنی حداقل حقوق دریافتی کمتر از حقوق مقرری قانون کار نمی باشد اما حداکثر حقوق تکنسین داروخانه با توجه به میزانی است که مسئول فنی داروخانه تعیین می کند که ممکن است با توجه به سابقه شخص ، میزان شیفت ها و توانایی ها متغیر باشد.(پکیج آموزش تکنسین داروخانه در آبادان).

برای آموزش نسخه پیچی داروخانه با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی حضوری و مجازی نسخه پیچی داروخانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید