×

دوره ICDL در ایلخچی

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
به ما امتیاز دهید

آموزش حضوری و مجازی ICDL در ایلخچی به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش ICDL و مهارت های هفتگانه کامپیوتر در شهر شما به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. آموزش ICDL به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا (دوره ICDL در ایلخچی).

دوره ICDL در ایلخچی به صورت مجازی

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس ICDL با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد روش ها و مراحل ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه به صورت عملی آموزش داده می شود.(دوره ICDL در ایلخچی)

ICDL چیست؟

ICDL یا  International Computer Driving License به معنای مهارت کار با کامپیوتر می باشد. دوره  ICDL یک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر است. این برنامه یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر در سطح دانشگاهی و بین المللی از سراسر جهان طراحی ، ارزیابی و تأیید شده است. به این مهارت ها در داخل اروپا  ECDLو در خارج اروپا ICDL گفته می شود. گواهینامه  ICDLمدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان ، سازمان های بین المللی ، ادارت و…. است.

در حال حاضر مهارت های هفتگانه رایانه به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است.بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر ، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفت های انجام شده در زمینه فناوری ، هماهنگ است. میزان پذیرش ICDL در کشورها ، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت ها ، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارت های کامپیوتری میدانند(مدرک ICDL برای استخدام).

سازمان های حمایت کننده ازگواهینامه  ICDL، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند. علاوه بر آن ، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین میکند.(دوره ICDL درایلخچی)

سرفصل های آموزشی ICDL کدامند؟

مهارت های هفتگانه ICDL بر دو نوع عملی و تئوری میباشد و شامل موارد زیر است :
IT (آی تی) : مفاهیم اساسی تئوری فن آوری اطلاعات در حد مبتدی
Internet(اینترنت) : اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبکه– اینترنت و ایمیل)
Windows (ویندوز) : آشنایی باویندوز و نحوه استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل هاو …
word processing (ورد) : آشنایی با مفاهیم واژه پردازی و پردازش متن و شیوه به کار گیری این نرم افزار
Excel – spread sheets(اکسل) : آشنایی با مفهوم صفحات گسترده اکسل و نحوه کار با این نرم افزار
PowerPoint – presentation(پاورپوینت) : یادگیری نحوه ارائه مطالب و چگونگی انجام آن با استفاده از این نرم افزار
Access – Data base (اکسس) : آشنایی با بانک اطلاعاتی و مفهوم پایگاه داده و استفاده از آن ها با استفاده این نرم افزار

نحوه ثبت نام در دوره ICDL  و  مهارت های هفتگانه رایانه

برای ثبت نام در دوره  ICDL یا مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا(شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام(آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره ICDL  و مهارت های هفتگانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در ایلخچی).

مخاطبان دوره مهارت های هفتگانه رایانه چه کسانی هستند ؟!

مخاطبان دوره ICDL (ای سی دی ای)، تمام افراد شاغل ، دانشجویان تمام رشته های تحصیلی , تمام افراد جویای کار  ، تمام افراد جامعه که با رایانه سرو کار دارند و تمامی علاقمندان به این دوره  می باشد.(آموزش اکسل در ایلخچی).

فناوری اطلاعات  (IT)چیست؟

حتماً تا به حال کلمه آی تی یا فناوری اطلاعات به گوشتان خورده است اما ممکن است ندانید دقیقاً فناوری اطلاعات چیست.IT مخفف عبارت انگلیسی Information Technology و به فارسی به معنای فناوری اطلاعات است. منظور از  آی تی یا فناوری اطلاعات، مجموعه ابزارها و روش های ضروری برای تولید، پردازش، نگهداری، توزیع و انهدام سیستم های مبتنی بر اطلاعات به معنی فراگیر آن (شامل متن، صوت و تصویر) است. (دوره مهارت های هفتگانه  رایانه در ایلخچی) .

مزایای استفاده از IT

– بستر مناسب تبادل ارتباطات درون و برون سازماني از طريق اينترانت و اكسترانت

– دسترسي لحظه اي به اطلاعات بازار جهاني ، رقبا ، تامين كنندگان و اطلاعات كل زنجيره توليد ارزش در جامعه مهندسي

– امكان تصميم گيري توزيع شده جغرافيايي ولي همزمان

– استفاده از WEB به مثابه زير ساخت اطلاعاتي INFOSTRUCTURE

– بالا رفتن چالاكي سازمان و افزايش سرعت ، دقت و كيفيت سيستم هاي سازماني

– كاهش هزينه هاي مستقيم ، غير مستقيم ، پنهان ، مبادلاتي و معاملاتي(Transaction cost)

– كم كردن زمان اجراي پروژه تا ۱۵%

– كاهش هزينه هاي كل دوره حيات پروژه تا ۳۰%

– ارتباطات باكيفيت تر ,روان تر و غني تر اجزاي پروژه و نهادهاي پشتيباني پروژه

– حذف و كاهش محدوديت فاصله و اختلاف زماني حضور ( همزماني ) و سختي رفت و آمدبه پروژه

– پايين آمدن هزينه هاي هماهنگي , جلسات , هزينه پنهان

– استفاده از زيرساخت  ITآماده چند تريليون دلاري كه توسط كشورهاي پيشرفته ايجاد شده است.

کلمه Internet به چه معناست؟

کلمه internet (با حروف کوچک) قبلاً به معنای “حرکات پیوسته” به عنوان یک فعل یا یک صفت به کار برده می‌شد اما بعدها که شبکه اینترنت بوجود آمد، کلمه Internetwork بر روی آن نام گذاری شد. این کلمه از دو بخش Inter و Network تشکیل شده است همانطور که می‌دانید پیشوند Inter معمولاً به معنای “بین” مورد استفاده قرار می‌گیرد مثل International (بین المللی). از ترکیب این دو کلمه Internetwork به معنای “بین شبکه‌ای” بوجود می‌آید. این کلمه بعدها بصورت کوتاه شده به Internet تغییر داده شد. از نام‌های دیگر اینترنت می‌توان به The Net و The Internet اشاره کرد. (دوره آموزشی ICDL در ایلخچی)

مزایای استفاده از اینترنت چیست ؟

۱- اینترنت رسانه ای تعاملی است . هر کس در هر جای دنیا که به آن دسترسی داشته باشد می تواند در عین اینکه از مطالب موجود استفاده می کند مطالب خود را هم منتشر کند.

۲-حجم عظیمی از کتاب ها و مقالات در سطح اینترنت منتشر شده اند

۳- باعث بوجود آمدن حرفه های جدید شده است

۴- باعث راحتی خیلی از کارها شده مثل عملیات بانکی -خرید و فروش و..

۵- جذاب و سرگرم کننده است

۶- انتقال اطلاعات با سرعت زیادی انجام می گیرد .لازم نیست برای خرید یک نرم افزار و گرفتن یک مقاله به جای دوری سفر کنید لازم نیست از پست کمک بگیرید همه ی اینها در شریان ارتباطی هستند کافی است دانلودشان کنید

منظور از windows چیست؟

ویندوز معادل کلمۀ Windows انگلیسی است و به معنای پنجره‌ها‌ است. البته این ربطی به درب و پنجرۀ منزل یا محل کار ندارد! ویندوز یک نرم افزار است. نرم افزاری که روی کامپیوتر نصب می‌شود تا بتوانید از آن کامپیوتر استفاده کنید. به این گونه نرم افزارها که بسیار پرحجم و پیچیده هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید رایانه را روشن کنید، سیستم عامل می‌گویند.پس ویندوز نام یک سیستم عامل است که توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده است. این شرکت،مایکروسافت نام دارد(آموزش ای سی دی ال).

ویندوز را به این دلیل ویندوز (پنجره‌ها) نام گذاشتند که این سیستم عامل، نرم افزارهای مختلف را در قالب پنجره‌های مختلف باز می‌کند. (دوره آموزشی ویندوز در ایلخچی)

 مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز:

۱ پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه‌های جعلی

۲ امنیت بیشتر در مقابل بدافزارها و حملات

۳ امکان دریافت به‌روز رسانی ها به صورت واقعی

۴پشتیبانی مایکروسافت

۵ امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز

۶ دریافت نرم افزارهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل  (Windows Genuine) دارند

۷ توانایی تشخیص و عیب یابی به وسیله مرکز اعمال Action Center

۸ بدون نیاز به تعویض‌های مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی

۹ افزایش کارایی و سرعت رایانه

شرایط پرداخت شهریه دوره ICDL بصورت قسطی هم دارید؟

بله طی دو قسط می تواند شهریه کلاس  ICDL، قسط اول شروع کلاس که شامل نصف شهریه و الباقی را می توانید به صورت چک یک ماهه بپردازید(دوره های ICDL در ایلخچی).

آیا کسانی که در شهرستان هستند میتوانند در ICDL شرکت کنند؟

بله ، با هماهنگی آموزشگاه می توانید در دوره ICDL به صورت مجازی شرکت کنید(آموزش کامپیوتر در ایلخچی).

نحوه ثبت نام در دوره های ICDL

برای ثبت نام در دوره های آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه هم از طریق ثبت نام آنلاین با کلیک کردن بر روی لینک آخر صفحه و هم به صورت بر قراری تماس تلفنی با مرکز آموزش آپادانا (شماره تماس در اخر این پست موجود است) و پرداخت هزینه دوره از طریق کارت به کارت یا واریز بانکی و یا از طریق شماره تلگرام و واتساپ و یا از طریق دایرکت اینستاگرام (آدرس اینستاگرام و شماره تلگرام در اخر همین مطلب) می توانید اقدام به ثبت نام دوره آموزشی ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه اقدام نمایید (دوره ICDL و  مهارت های هفتگانه رایانه در ایلخچی).

مزایای مدرک ICDL برای استخدام:

ICDL  امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز رسانی سیستم های جهانی بیشتر مشاغل با سیستم کامپیوتری کار می کنند. مدرک ICDL که گواهینامه بین المللی کامپیوتر است می توانند در اکثر شرکت های خصوصی و دولتی و حتی موسسه ها و مراکز مشغول به کار شوند(مدرک ICDL).

– خرج های پیشتیبانی کامپیوترها را کم می نماید. به این عنوان که کارمندان مدارک ICDL خود به پیشتیبانی دستگاه ها می پردازند.

-ICDL   سطح توانایی فناوری اطلاعات را در یک سازمان اطمینان می بخشد.

– وقت های هدر رفته کارهای غیرموثر IT را کاهش می دهد.

-ارتقای سطح تواناییها در IT و کارایی در شرکتها

-ایجاد توانایی در کارفرمایان برای سرمایه گذاری موثر

-تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت کارمندان

 دیگر مزایای مدرک :

داشتن مدرک ICDL به افراد در منزل کار می کند تا در صورت انجام کار چه در شرکت چه خصوصی ، به کارفرما یا مشتریان خود مدرک را ارایه کنند. ICDL به اشخاص در حوزه کامپیوتری کمک می نماید تا با یادگیری مفاهیم ابتدایی مهارت های کامپیوتری، ماهرانه و با اعتماد به نفس با کامپیوتر کار کنند.(دوره ICDL در ایلخچی).

معنی واژه word چیست؟

نرم افزار (Microsoft word) متداول ترین وازه پرداز محسوب می شود. هدف اصلی برنامه ورد در تایپ و قالب بندب متن ها می باشد.ویژگی های قدرتمند دیگیری نیز دارد که امکان ایجاد جداول مختلف کار با تصاویر گرافیکی طراحی وب و بسیاری از قابلیت های دیگر برای شما فراهم کرده است(گواهینامه ICDL).

مزایای نرم افزار word

۱ یکی از ویژگی های وردپرس انعطاف پذیری و محدود نبودن آن است، به این معنی که کاربر در استفاده از پلاگین ها و قالب های بسیار زیاد و مختلف و امکانات دیگر محدودیتی ندارد؛ در ضمن این خدمات جانبی، نسبت به سیستم های مدیریت محتوای دیگر بسیار ارزانتر بوده و یا رایگان می باشد. زیرا سیستم مدیریت محتوای وردپرس بر خلاف بقیۀ سیستمهای مدیریت محتوا به برنامه نویسی خاصی نیاز ندارد.

۲ یکی دیگر از مزیت های وردپرس این است که خروجی سایت مورد نظر، به طور پیشفرض تا حد زیادی بهینه شده است و از سئوی بالایی برخوردار است یعنی یک وب سایت وردپرسی، در مقایسه با سایت هم موضوعش با محتوای یکسان، در موتورهای جستجو از رتبه ی نسبتا بالاتر و خوبی بهره مند خواهد بود. یکی از هدفهای ساخت وردپرس رعایت استاندارد های جهانی بوده است که به همین منظور برای موتورهای جستجو همچون گوگل مطلوب است.

۳ مزیت دیگر وردپرس این است که تمامی بروزرسانی هایی که توسط تیم توسعه دهنده سیستم وردپرس منتشر می شود، رایگان است و به راحتی قابل دسترس میباشد.

۴ یک مزیت دیگر وردپرس این است که هر نوع سیستمی را که نیازمند آرایش دیتابیس است می توان با آن پیاده سازی نمود. مانند سیستمهای چندکاربره، املاک، نیازمندیها و همچنین سایتهای دایرکتوری و … که شامل دیتابیس های سنگینی هستند.

Excel چیست؟

اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده (Spreadsheet)  است . که دارای جداول بزرگ  که  سطر ها و ستون بسیاری را در خود دارد. از کاربرد های اکسل میتوان در مدیریت اسامی کارمندان و یا دانشجویان یک دانشگاه استفاده کرد به گونه ای برای شخص بتوانید اطلاعاتی از قبیل شماره دانشجویی ( کارمندی) سال شروع به تحصیل ، وضعیت تحصیل را ذخیره کنید و یا میتوانید لیستی از کالاهای موجود در یک انبار تهیه کنید شماره بارکد هر کالا ، تاریخ تولید و اطلاعات اصلی محصولات را ذخیره کنید و در موارد نیاز به تهیه گزارشات انبار گردانی ، جستجوی موجودی ، تعیین محدویدیت تاریخ انقضا برای محصولاتی که انقضای کوتاه مدت دارند و هر گونه اطلاعاتی را میتوانید دسته بندی کنید(گواهی ای سی دی ال).

از مزایای Excel میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱ امکان برقراری ارتباط بابقیه نرم افزارهای مجموعه آفیس:
مایکروسافت Microsoft Excel به خوبی توان ارسال و دریافت اطلاعات به دیگر نرم افزارها مانند
Microsoft Word, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Access و همچنین SQL Microsoft و بقیه پایگاههای داده را دارد .

۲ انعطاف پذیری بالا و قابلیت تطابق بالا:
اکسل کاملا انعطاف پذیر است و شما میتوانید آن را مطابق نیازهای سازمانی و الزامات گزارش گیری پروژه خود منطبق کنید.

۳ توان بالا در تجزیه و تحلیل داده ها:
با استفاده از توابع آماری و محاسباتی و همچنین نمودارهای مختلف میتوان به خوبی ارتباط بین داده ها را پیدا کرد حتی از برخی قابلیت های پیش بینی روند های مالی پروژه و شبیه سازی تاثیر ریسکهای پروژه را دارد.

۴ قابلیت استاندارد سازی و فرموله کردن فرآیندها:
با استفاده از توابع موجود و قابلیت فرمول نویسی میتوان با اطمینان محاسباتی مانند محاسبه میزان دستمزد بر اساس ساعات کاری پرسنل پروژه را استاندارد سازی کرد با سرعت و دقت بالا محاسبات را بروز کرد.

۵ قابلیت بی نظیر ساخت نمودارها:
با شناخت انواع نمودارها و کاربرد آنها شما میتوانید تمامی داده های خود را به صورت گرافیکی به معرض نمایش درآورید و تجزیه و تحلیل کنید مانند گزارشات پیشرفت پروژه.

۶ فرمت بندی متغیر Conditional formatting:
وقتی با تعداد زیادی داده سرو کار دارید تغییر رنگ ویا فرمت دادهایی که شرایط خاصی دارند قابلیت بسیار جالب و مفیدی است و باعث افزایش کارایی و راندمان و همچنین جلوگیری از خطا میشود.

دوره ICDL در تبریز

پاورپوینت (Power Point) چیست؟

پاور پوینت (POWER POINT)یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن در تهیه و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاور پوینت برای اولین بار در سال ۱۹۸۷ توسط شرکت “فورتات” و سانی ویل کالیفرنیا با نام Presenter جهت ویندوز دو طراحی شد. قسمت PowerPoint Central وظیفه ارتباط مستقیم کامپیوتر با ایستگاه های اینترنت را بر عهده دارد و سبب می گردد کاربر پس از تماس با اینترنت به مجموعه منابع از عکس، صدا و ویدویوهای مختلف هدایت شود(ICDL برای استخدام).

مایکروسافت پاورپوینت محبوب ترین نرم افزارهای ارائه شده در بازار می باشد. ویژگی های جدید پاورپوینت، طراحی و ارائه مطالب و صداگذاری را آسان تر می کند، علاوه بر آن می توانیم به عنوان یک ابزار کمکی سخنرانی اثر بخشی و جذاب تری استفاده کنیم.محیط کار نرم افزار پاورپوینت از نظر ظاهری شباهت بسیاری با بقیه نرم افزار موجود در بسته نرم افزاری office دارد. محیط نرم افزار power point شبیه به اکسل(Excel) و ورد (word)است . جذاب ترین روش های آموزشی و کاربرد آن ، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است(آموزشگاه ICDL ایلخچی).

با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و توان اضافه کردن عکس، جدول، نمودار، کلیپ، آرت، صدا و ویدیو باعث دلپذیر شدن کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می شود.

مزایای Power Point:

۱ مزاياي استفاده از پاور پوينت ( و در حالت كلي تكنولوژي) در آموزش رياضي بر كسي پوشيده نيست. يكي از مهمترين ويژگي‌ها اين روش، ارائه جذاب و مخاطب پسند مطالب به يادگيرندگان است. در روش سنتي تخته و گچ، مطالب به ترتيب روي تخته نوشته مي‌شد و وقتي كه فضاي تخته پر مي‌شد، مطالب قديمي‌تر به مرور پاك مي‌شد و جاي خود را به مطالب جديدتر مي‌داد. درست است كه در اين روش هم امكان رسم اشكال و جداول و نمودارها وجود دارد ولي با استفاده از برنامه‌ي پاورپوينت خيلي بهتر، سريعتر، دقيقتر و مرتب‌تر ميتوان اين اشكال و نمودارهاي را رسم نمود(ثبت نام ICDL در ایلخچی).

به علاوه در برنامه پاورپوينت تنها كافيست يك بار شكل و يا نمودار مورد نظر در برنامه ترسيم شود و در هر بار تدريس فقط با يك كليك شكل مورد نظر ترسيم خواهد شد و اين يعني صرفه جويي در وقت و استفاده بهينه از آن.

۲ همچنين در بسيار از موارد ترسيم بعضي از اشكال و نمودارها در تخته غير ممكن يا حداقل بسيار مشكل است. مخصوصا وقتي كه بخواهيم شكلي سه بعدي را در تخته رسم كنيم. در اين صورت حتي ماهرترين مدرسين، هر چقدر هم كه در رسم و نقاشي دستي داشته باشد، باز هم نمي‌توانند به گرد پاي نرم‌افزارهاي پيشرفته‌ي رسم نمودارهاي رياضي برسند. نرم‌افزارهاي رياضي در كسري از ثانيه قادرند پيچيده‌ترين اشكال رياضي را به دقت هر چه تمام‌تر رسم كنند.

۳ يكي ديگر از مزاياي استفاده از پاورپونت در تدريس رياضي، دقت در ارائه مطالب است. چرا كه اسلايدها يكبار تايپ مي‌شوند ولي چندين بار مورد استفاده قرار مي‌گيرند بنابراين فرصت كافي براي چك كردن اشتباهات سهوي و تايپي وجود دارد و يا اگر احيانا اشكالي در موقع تدريس ديده شود به سادگي مي‌توان اين اشكال را براي دفعات بعدي رفع نمود(کلاس ICDL در ایلخچی).

۴ امكان برگشت به مطالب قبلي يكي ديگر از مزاياي اين روش است. در روش سنتي وقتي مطلبي از تخته پاك شد، برگرداندن آن ديگر ممكن نبود ولي در پاورپوينت فقط به چند كليك مي‌توان صفحات قبلي را مشاهده نمود. به علاوه اصلا مي‌توان فايل پاورپونت را به محصلين داد تا در خانه به مرور مطالب بپردازند هر چند بيشتر معلمين اين كار را به دلايلي انجام نمي‌دهند.

۵ استفاده از پاورپونت در تدريس رياضي مي‌تواند كه به درك عميق رياضي در متعلمين كمك كند. شكل سنتي ارائه مطالب ممكن است در برخي از دانش‌آموزان باعث زدگي آنان از رياضي شود. ماهيت خشك و منطقي رياضي ممكن است باعث بي‌علاقگي دانش‌آموزان به اين درس شود. ولي با استفاده از اشكال و رنگ‌هاي جذاب مي‌توان اين دانش‌آموزان را به آشتي با رياضيات ترغيب نمود.(کلاس کامپیوتر در ایلخچی)

 

تماس با ماتبریز – خیابان آزادی – جدیری جنوبی – ساختمان ۱۷

برای ثبت نام آنلاین دوره آموزشی ICDL و مهارت های هفتگانه رایانه روی لینک زیر کلیک کنید

به ما امتیاز دهید