×
09 اردیبهشت 1403

کلاس نسخه خوانی در قم

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (3 امتیاز)

در دوره کلاس نسخه خوانی در قم شما می توانید به عنوان یک نسخه پیچ داروخانه یا دست یار داروخانه تحت نظارت مستقیم دکتر داروساز در مراکزی مانند شرکت‌های دارویی و شرکت‌های بیمه فعالیت داشته باشید. در طی دوره آموزش تکنسین داروخانه شما میتوانید نسخه خوانی و قیمت زنی و چیدن داروها را به طور کامل یاد گرفته و به عنوان یک تکنسین داروخانه مشغول به کار شوید. این دوره برای کسانی که جویای کار در داروخانه و شرکت های بیمه هستند بسیار مناسب است و می‌توانند با استفاده از توانایی‌های کسب شده در این دوره به راحتی درآمد عالی داشته باشند.جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 4164-041 و یا 09393090595 تماس بگیرید.

آموزشگاه آپادانا از جمله مراکز معتبر و برجسته در زمینه آموزش تکنسین داروخانه  است و شما می توانید از دانش اساتید مجرب و متخصص دوره آموزش تکنسین داروخانه در این آموزشگاه بهره مند شوید.شما با گذراندن دوره کسی به داروخانه می تواند تبحر لازم را در زمینه خواندن نسخه و آشنایی با انواع دارو و شکل دارو به طور کامل به دست آورید.

دوره مجازی تکنسین داروخانه در قم

دوره‌های غیرحضوری تکنسین داروخانه در قم از طریق آموزشگاه آپادانا برگزار می‌شوند. این دوره‌ها با روش ارسال جزوه و دی وی دی به دانشجویان ارائه می‌شوند. آموزشگاه آپادانا به عنوان یک مرکز آموزشی معتبر و با تجربه، دوره‌های متنوعی در زمینه تکنسین داروخانه برگزار می‌کند.در این دوره‌ها، مهارت‌ها و دانش لازم برای تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه حرفه‌ای ارائه می‌شود.

برای ثبت نام غیر حضوری در کلاس های نسخه پیچی با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس حاصل فرمایید. این آموزش ها حاصل زحمات چندین ساله اساتید آموزشگاه بوده و به صورت فیلم های آموزشی با کیفیت عالی برای شما ارسال می گردد. در این آموزش ها از صفر تا صد نسخه پیچی و نسخه خوانی به صورت عملی آموزش داده می شود (کلاس نسخه خوانی در قم)

222بهترین آموزش تکنسین داروخانه در قم

  • به کارگیری افراد دارای صلاحیت و دارای اطلاعات علمی در داروخانه ها
  • افزایش رضایتمندی بیماران و کلیه خدمت گیرندها
  • بهره مندی بیشتر از اطلاعات مورد نیاز در زمینه مصرف داروها یا خطای کارکنان داروخانه
  • کاهش احتمال خطرات ناشی از مصرف داروها یا خطای کارکنان داروخانه
  • کاهش هزینه های بیمار

حقوق و مزایایی یک تکنسین داروخانه چقدر است ؟

با توجه به قوانین کار، حقوق یک تکنسین داروخانه توسط مسئول فنی داروخانه یا داروساز تعیین می‌شود. این بدان معناست که حقوق دریافتی تکنسین داروخانه حداقل نمی‌تواند کمتر از حقوق مقرر شده در قانون کار باشد، اما حداکثر حقوق آن توسط مسئول فنی داروخانه تعیین می‌شود. این حداکثر حقوق ممکن است متغیر باشد و به سابقه شخص، میزان شیفت‌ها و توانایی‌های آن بستگی داشته باشد.

آموزشگاه آپادانا نیز در نظر دارد که دانشجویان را به طور جامع و کامل در زمینه تکنسینی داروخانه آموزش دهد. این دوره آموزشی، اطلاعات لازم برای تبدیل شدن به یک تکنسین داروخانه حرفه‌ای را فراهم می‌کند و دانشجویان را برای ورود به عرصه کاری در داروخانه‌ها آماده می‌سازد

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *