×

آدرس آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز

0 دیدگاه
مقاله آموزشی
میانگین رتبه 4.5/5 تعداد رای (4 امتیاز)

آدرس آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز ، آموزش تکنسین داروخانه به صورت حضوری و مجازی به همراه صدور گواهینامه معتبر. آموزش نسخه پیچی داروخانه در شهر تبریز حضوری و در سایر شهر های ایران به صورت غیر حضوری و با ارسال پک آموزشی آموزشگاه آپادانا. به همراه ارسال جزوات و فیلم های آموزشی بهترین اساتید آموزشگاه آپادانا.

آموزشگاه آپادانا، یکی از برترین مراکز آموزش نسخه پیچی و دوره‌های تکنسین داروخانه در شهر تبریز است. آپادانا با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب اساتید، به عنوان یک نقطه مرجع برای آموزش مهارت‌های عملی و تخصصی در زمینه نسخه پیچی و کار در داروخانه شناخته می‌شود.

آدرس آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز

مراکز آموزش نسخه پیچی داروخانه در تبریز

در آموزشگاه آپادانا، دوره‌های تخصصی تکنسین داروخانه و نسخه پیچی با محتوای کامل و جامع ارائه می‌شوند. کادر آموزشی مجرب و حرفه‌ای در این آموزشگاه، با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع و تعاملی، تمام تلاش خود را می‌کنند تا دانشجویان را به صورت عملی با مباحث و مهارت‌های لازم در زمینه نسخه پیچی آشنا سازند.

تمرینات عملی و تطبیق مستقیم با موارد واقعی در داروخانه، جزء اصلی برنامه‌های آموزشی آپادانا است تا دانشجویان بتوانند با چالش‌ها و مسائل واقعی مواجه شده و راه‌حل‌های مناسب را پیدا کنند.

با توجه به اهمیت نسخه پیچی و کار در داروخانه در حوزه بهداشت و درمان، آموزشگاه آپادانا به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه آموزش و ارتقای مهارت‌های تکنسین‌های داروخانه شناخته شده است. اگر شما به دنبال یادگیری نسخه پیچی و کسب مهارت‌های لازم برای کار در داروخانه هستید، آموزشگاه آپادانا در تبریز گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

نسخه پیچی چیست

نسخه یک توصیه کتبی دارویی است توسط پزشک ، دندان پزشک و ماما داده شده است.
بین دو کلمه دریافت نخسه و پذیرش نخسه تفاوتی وجود دارد ،پذیرش نسخه به معنای دریافت نسخه و ایجاد ارتباط کلامی با بیمار می باشد اما در شیوه دریافت نسخه، الزامی به برقراری این ارتباط نمایان نیست.(دوره نسخه پیچی)

تکنسین دارویی :

تجویز کنندگان، دستیاران دارو، دستیاران داروخانه، تکنسین های داروسازی، پزشکان یا کارکنان داروخانه افرادی هستند که در داروخانه ها دارو مصرف می کنند. برخی از آنها به صورت آزمایشی وارد این حرفه می شوند و برخی از آنها آموزش می بینند. وظایف مسئول فنی و موسس را نشان ندادیم، اما از آنجایی که صحبت از رزکسیون پیچی است، وظایف آنها را ذکر می کنیم:

1- نسخه را بخوانید و داروی تجویز شده را جمع آوری کنید

2- ارتباط محترمانه و موثر با بیمار برقرار کنید و مشتریان

3- قیمت گذاری دستی یا ثبت الکترونیکی داروها

4- حفظ مفاهیم و سازماندهی علمی داروها

5- نگهداری و ثبت موجودی ها و کمبودها دارو

6- استفاده از فیس پلاک با نصب پلاک مخصوص

فرصت‌های شغلی تکنسین داروخانه در تبریز

  • داروخانه‌ها و دراگ استورها
  • بیمارستان‌ها:تکنسین‌های داروخانه‌ای که آموزش دیده و گواهینامه داشته باشند، می‌توانند در بیمارستان‌ها فعالیت کنند.
  • پرستار خانگی یا پرستار آسایشگاه: پرستاران خانگی یا پرستار آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین وظیفه مراقبت و دارو دادن به افراد بیمار یا ناتوان را بر عهده دارند.
  • فروشنده و بازاریاب محصولات دارویی: تکنسین داروخانه با آموزش‌هایی که دیده و آشنایی‌اش با دسته‌های دارویی، توانایی بازاریابی و فروش محصولات دارویی شرکت‌های داروسازی را دارد.
  • همکاری با سازمان‌های بهداشتی و مراقبتی: این سازمان‌ها به کسانی که نیاز دارند که حداقل دانش را در مورد بیماری‌ها، مراقبت از بیماران، تجویز داروها برای بیماری‌های عمومی و پرتکرار و نحوه مصرف داروها داشته باشند(آدرس آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز)

آدرس آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز

بهترین آموزشگاه نسخه پیچی در تبریز

پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود.

میانگین رتبه 4.5/5 تعداد رای (4 امتیاز)